شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد
عجب شیر ما - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از افزایش 32 درصدی صادرات صنایع کوچک استان در 4 ماه امسال خبر داد و گفت: ‌امسال به جای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید،‌ زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی موجود را ارتقا داده است.

سیدمرتضی نیرومنداسکویی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت:‌ نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب ظرفیت بیشتری از هزاران برجام و چاه نفت برای مدیران دولتی ایجاد کرده و امیدواریم در این سال تصمیمات خوبی برای تولید کشور گرفته و عملیاتی شود.

وی افزود:‌ شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه سنگینی در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی دارد و امیدواریم به عنوان سربازان نظام از مردم همیشه در صحنه عقب نمانیم.

نیرومنداسکویی ادامه داد:‌ از آغاز سال تاکنون جلسات مکرری با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در شهرک‌های صنعتی تشکیل شده و سعی می‌شود تا مسایل و مشکلات پیش روی شهرک های با اتکا به دستورات استاندار حل و فصل شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با دستورات استاندار مشکل راه دستری شهرک صنعتی تبریز4،‌آسفالت معابر آن و مشکل زیست محیطی شهرک صنعتی سرمایه‌گذاری خارجی و عالی نسب حل شده و در حال پیگیری رفع سایر مشکلات موجود هستیم.

نیرومند اسکویی گفت:‌ اقدامات خوبی در راستای ارتقای خدمات شهرک های صنعتی در حال انجام است و آمادگی داریم تا با برگزاری تور رسانه ای،‌مردم و اصحاب رسانه را در جریان این اقدامات قرار دهیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به حمایت از صنایع کوچک، ابراز کرد: عمده‌ترین بخش صنعت کشور صنایع کوچک هستند و به دلیل اهمیت آن ها در ریشه کنی فقر، ایجاد اشتغال و بومی بودن مورد توجه دولت‌ها هستند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش 32 درصدی صادرات صنایع کوچک استان در 4 ماه اول سال، گفت: ‌امسال سیاست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بر این است تا به جای ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید،‌زیرساخت های شهرک های صنعتی موجود را ارتقا داده و توسعه آن ها را مد نظر قرار دهد.

وی به سیستم GIS شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی اشاره و اضافه کرد: با راه‌اندازی این سامانه امکان هر گونه رانت در واگذاری زمین شهرک های صنعتی از بین خواهد رفت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: