سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر ما - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: 70 درصد کارخانجات میانه تعطیل هستند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، "یعقوب شیویاری" در برنامه تلویزیونی شبکه سهند، با بیان اینکه بیکاری همچون یک سرطان به جان کشور افتاده است، اظهار کرد: معضل بیکاری مثل سرطان در حال انتشار است و در آینده تمام کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، باید تمام آحاد جامعه در راستای حل این معضل اقدام کنند.

وی ادامه داد: راهکار حل معضل بیکاری روd آوردن به اقتصاد مقاومتی است و مردم غیرتمند باید به صورت عملی به اقتصاد مقاومتی تن دهند.

شیویاری با اشاره به وجود دو سد در میانه، اظهار کرد: سد آیدوغموش که آب دارد، ولی به دلیل کامل نبودن پایاب‌های آن نمی‌توانیم از آب این سد استفاده کنیم، همچنین سد استور میانه که میلیاردها برای آن صرف شده، هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتحاد خوبی بین نمایندگان استان وجود دارد و از آنجایی که نمایندگان بدون همراهی مسئولان استانی نمی‌توانند کارها را پیش ببرند، تقاضا دارم تمامی مسئولان اجرایی استان در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان با نمایندگان همراه شوند.

شیویاری با اشاره به پروژه راه‌آهن میانه – تبریز، اظهار کرد: با احداث این پروژه ارتباط استان ما با چند کشور مجاور  بیشتر خواهد داشت که پیگیری این پروژه نیازمند همراهی دیگر نمایندگان استان است.

این نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: میانه از نظر ورزش منطقه مستعد است و می‌توانیم با برنامه‌ریزی دقیق این شهرستان را به پایتخت ورزش تبدیل کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم شهر ترکمنچای به دنبال فرمانداری هستند ولی بنا به دلایلی در شهر ترکمنچای عهدنامه‌ای به نام ترکمنچای به ثبت رسیده که این موضوع برای‌مان مشکلاتی ایجاد کرده است.

برچسب ها: تعطیلی ، کارخانجات ، میانه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: