دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خبر داد
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و دستگیری 30 معتاد پرخطر و توزیع‌کننده و کشف مقادیر زیادی انواع مواد مخدر خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، رضا اصلانی‌فر اظهار داشت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با توزیع‌کنندگان و معتادان تابلو و خطرناک، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده در سطح شهرستان اجرا شد.

وی اظهار داشت: ماموران در اجرای این طرح، تعداد 21 معتاد پرخطر و تابلو و 9 خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیر زیادی انواع مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی الات مصرف مواد مخدر را کشف و چهار دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو را توقیف کردند.

اصلانی‌فر در ادامه گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و معتادان تابلو و خطرناک جهت بازپروری تحویل کمپ اعتیاد عجب‌شیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه تولید و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها: دستگیری ، معتاد ، عجب‌شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: