يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به رسالت خطیر شهرداری‌ها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: شناخت نیازها و استفاده از ظرفیت‌های بومی شهرها از اولویت‌های اساسی اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرتضی علیخانی در مراسم معارفه شهردار جدید مرند، افزود: وظایف شهرداری‌ها تنها در حوزه عمرانی خلاصه نمی‌شود بلکه در تمامی حوزه‌ها به ویژه در مباحث اقتصادی باید فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیشتر شهرداری‌ها با مشکل منابع مالی مواجه هستند که باید با استفاده از ظرفیت‌های هر شهر در جهت رفع این مشکل اقدام کرد.

علیخانی ابراز داشت: باید بین سیستم دولتی و مردم اعتماد متقابل ایجاد شود و در جهت جذب سرمایه‌گذار و خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف صورت گیرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان با شهرداری‌ها، گفت: همه دستگاه‌ها باید در کنار شهرداری در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و رفع مشکلات همکاری کنند.

وی همچنین به قابلیت‌های شهرداری مرند در حوزه گردشگری و مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: شهر مرند زمینه‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد و شهرداری باید در جهت جذب سرمایه‌گذار به صورت جدی عمل کند.

در این آیین مرتضی موحدنیا به عنوان شهردار جدید مرند معرفی شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: