جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
رئیس دادگستری مراغه خبر داد
عجب شیر ما - رئیس دادگستری مراغه گفت: 4 نفر از کارکنان شهرداری مراغه به خاطر رشوه‌خواری و حیف‌و‌میل بیت‌المال توسط سربازان امام زمان(عج) بازداشت شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، اسماعیل خیراللهی از بازداشت چهار کارمند شهرداری مراغه به خاطر رشوه‌خواری و حیف‌ومیل بیت‌المال و اموال عمومی خبر داد.

وی افزود: این چهار نفر از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) با استناد به دلایل و مدارک موجود جرائم مربوط به سوءاستفاده و رشوه ثابت‌شده، بازداشت‌ شده‌اند.

رئیس دادگستری مراغه در خصوص حقوق غیرمتعارف و نجومی هم گفت: حقوق غیرمتعارف یا به‌اصطلاح رایج نجومی مطلقاً در اداراتی که به‌طور مستقیم تحت نظارت دولت و سازمان‌های نظارتی هستند، وجود ندارد، بلکه در شرکت‌های وابسته به دولت، بانک‌ها و بیمه‌ها و یک سری شرکت‌های تولیدی که به‌صورت هیئت‌مدیره‌ای اداره می‌شوند، اتفاق می‌افتد.

خیراللهی افزود: رئیس و کارمند یک اداره دولتی دارای حقوق مصوب هست و چندین اداره و سازمان نظارتی بر این دریافت‌ها نظارت دارند و دولت نیز چنین امکاناتی را دارا نیست که توان پرداخت حقوق غیرمتعارف را داشته باشد.

وی افزود: در مراغه نیز در رابطه با فساد اداری، تمام سازمان‌ها و ادارات زیر نظر هستند و چند مورد هم سوءاستفاده‌هایی تحت عنوان رشوه و اختلاس وجود داشت که با همکاری اداره اطلاعات و نیروی انتظامی و مشارکت عموم مردم به‌صورت قاطع با آن‌ها برخورد شد و در این رابطه چندین نفر هم بازداشت شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: