پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
فرماندار بناب:
عجب شیر ما - فرماندار بناب گفت: مدیرانی که باعث فرار سرمایه‌گذاران از شهرستان باشند با آن‌ها برخورد شده و این مدیران دیگر جایی در این شهرستان نخواهند داشت.

به گزارش عجب شیر ما به گزارش فارس، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان بناب اظهار داشت: بیش از 220 واحد صنعتی در شهرستان بناب وجود دارند که کمتر از 10 درصد آن‌ها تعطیل یا با توان کمتر از ظرفیت اسمی خود کار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمام توان مسئولان برای ادامه فعالیت این واحدها به کار گرفته‌شده است؛ تصریح کرد: تأمین سرمایه در گردش این واحدها در دستور کار قرارگرفته و 23 واحد برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند.

فرج‌اللهی خاطرنشان کرد: برای این منظور تسهیلات 18 درصدی به صنعتگران پرداخت می شود که 6 درصد آن توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تأمین و فقط 12 درصد توسط واحدهای تولیدی پرداخت خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب سپس با انتقاد از کندی صدور مجوز برای واحدهای تولیدی و صنعتی تأکید کرد: نباید متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی در معرض بروکراسی اداری قرارگرفته و از سرمایه‌گذاری منصرف شوند.

فرج‌اللهی تصریح کرد: مدیرانی که باعث فرار سرمایه‌گذاران از شهرستان باشند با آن‌ها برخورد شده و این مدیران دیگر جایی در این شهرستان نخواهند داشت.

وی مشکل جدی واحدهای دامداری صنعتی و نیمه‌صنعتی شهرستان بناب را بالا بودن قیمت نهاده‌های دامی و پایین بودن قیمت محصولات تولیدی اعلام کرد و از سازمان جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی خواست برای حل مشکل این واحدها اقدام کنند.

فرماندار بناب در ادامه به ممنوعیت قطع انشعابات آب، برق و گاز واحدهای تولیدی نیز اشاره کرد و افزود: ادارات خدمات رسان باید ابتدا با مدیران واحدهای مشکل‌دار مکاتبه کنند و در صورت عدم پرداخت بدهی مراتب را به ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش دهند.

فرج‌اللهی درعین‌حال بیان کرد: هرگونه اقدام برای تعیین تکلیف بدهی انشعابات با تصمیم ستاد اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: