چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: ۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
سرپرست فرمانداری عجب شیر:
عجب شیر ما - سرپرست فرمانداری عجب شیر گفت: توسعه و پیشرفت بیشتر در زمینه امور اقتصادی نیاز به فرهنگ تعاون و کار جمعی دارد و باید از روش های موفق در این زمینه الگو برداری شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سیدشمس الدین مراثی روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگیان این شهرستان افزود: تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه بهره گیری از ظرفیت شرکت های تعاونی است زیرا مردم هر قدر در سرمایه گذاری مشارکت داشته باشند به همان اندازه شاهد رونق اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان خواهیم شد.
وی، پیشرفت عجب شیر را در گروی تصمیم گیری درست برای اجرای برنامه های مختلف در این شهرستان دانست و یادآوری کرد: این شهرستان روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفته و این کار در سایه تلاش مدیران دستگاه ها و نهادهای این شهرستان محقق شده است.
سرپرست فرمانداری عجب شیر اظهار داشت: هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی، تقویت بنیه اقتصادی این شهرستان، بستر سازی برای ورود به بخش های تعاونی و خصوصی به فعالیت های اقتصادی، رشد اقتصادی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها از مهمترین اهداف شرکت های تعاونی توسعه و عمران است.
مراثی، ادامه داد: با ایجاد این شرکت ها و تجمیع سرمایه های مردم، زمینه توسعه، عمران و ایجاد اشتغال فراهم می شود.
مجتمع فرهنگیان شهرستان عجب شیر با یک هزار و 100 متر مربع وسعت طی دو سال و در 60 واحد با اعتبار پیش بینی شده 85 میلیارد ریال با مشارکت اعضا و بانک های عامل احداث می شود.
برچسب ها: توسعه ، اقتصاد ، کار ، جمعی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: