شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، از متولیان امر خواست؛ در گزینش اساتید دانشگاه دقت بیشتری را اعمال کنند، چرا که افرادی هستند در دانشگاه‌ها که به جای تربیت صحیح دانشجویان، سمپاشی کرده و افکار و مسائل غربی را در دانشگاه‌ها ترویج می دهند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در دیدار اساتید شرکت کننده در کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی با وی افزود: انقلاب اسلامی ایران صبغه فرهنگی داشته و با رهبری یک مرجع تقلید آغاز شد و با شعارهایی که داده شد دنیا فهمیده است که دنبال حکومت اسلامی هستیم.

وی اظهار کرد: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی تا حدودی به مسائل فرهنگی عنایت و توجه شده ولی نه به طور کامل در حالی که قانون اساسی بیشتر به مسائل فرهنگی تکیه کرده است.

وی، به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته ولی وضع به جایی رسیده است که رهبری می‌فرمایند "گاهی خواب از چشم انسان زدوده می‌شود".

آیت‌الله مجتهدشبستری ادامه داد: مقام معظم رهبری گهگاهی در زمینه مسائل فرهنگی نهیبی می‌زنند و مسائلی را در خصوص فرهنگ مطرح می‌نمایند ولی متاسفانه بعداز مدتی بازهم به فراموشی سپرده می‌شود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن قصد دارد از لحاظ فرهنگی به کشور نفوذ کند، اظهارکرد: استکبار جهانی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و ماهواره قصد تخریب و از بین بردن آموزه‌های دینی جوانان را دارد و می‌خواهد ماجرای اندلس را در ایران تکرار کند.

آیت‌الله مجتهد شبستری نقش اساتید بسیجی را در این زمینه مهم دانست و گفت: اساتید بسیجی باید فعال باشند و نقش مهمی را ایفا نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی پیوست نگاری فرهنگی در این استان اظهارکرد: هرچند این کار دیرتر انجام می‌شود ولی اساتید بسیجی پیشتاز شده و می خواهند این طرح را اجرایی نمایند جای تشکر دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: