دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مدیرکل پزشکی قانونی خبرداد:
عجب شیر ما - مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: در فروردین ماه امسال دو هزار و 488 نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش نشان می دهد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، بهرام صمدی راد اعلام کرد: از کل مراجعان نزاع در فروردین سال جاری 666 تن زن و یکهزار و 822 تن مرد بودند.
وی ادامه داد: کل مراجعان مدعی نزاع ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی در سال 94 برابر با 34 هزار و 805 نفر بود که ازاین تعداد 9 هزار و 35 نفر زن و 25 هزار و 770 نفر مرد بودند.
صمدی راد اظهارکرد: تعداد مصدومان حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان در فروردین سالجاری یک هزار و 277 نفر بوده که از این تعداد 369 نفر زن و 908 نفر مرد بودند.
وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی یک هزار و 388 نفر گزارش شده بود هشت درصد کاهش نشان می دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: تعداد کل مصدومان مراجعه کننده به مراکز پزشکی قانونی در این استان در سال گذشته 15 هزارو 374 نفر و ازاین تعداد چهار هزار و 268 نفر زن و 11 هزار و 88 نفر مرد بود.
وی همچنین گفت: در فروردین ماه سال جاری چهار نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک نفر کاهش یافته است.
صمدی راد خاطرنشان کرد: در این مدت 82 نفر بر اثر حوادث کار در استان مصدوم شدند که از این تعداد سه نفر زن و 79 نفر مرد بودند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شش درصد افزایش یافته است.
وی افزود: در فروردین امسال متوفیان ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان 56 نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ، افزایش هشت درصدی را نشان می دهد .
مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگی در این مدت 47 نفر مرد و 9 نفر زن بودند ، ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در این مدت با 37 نفر در جاده های برون شهری و پس از آن با 9 نفر در مسیرهای درون شهری و شش نفر در جاده های روستایی گزارش شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: