دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی خبر داد
عجب شیر ما - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از لوله‌گذاری 228 کیلومتری شبکه فاضلاب در سطح استان خبر داد و گفت: در سال گذشته 40 هزار فقره انشعابات جدید فاضلاب به متقاضیان در سطح استان واگذار و نصب شده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، علیرضا ایمانلو اظهار داشت: در سال گذشته و با کوشش شبانه‌روزی پرسنل خدوم کارهای ارزنده‌ای در بخش فاضلاب در شهرهای استان به انجام رسیده است.

وی افزود: این شرکت در حال حاضر 57.38 درصد جمعیت شهری در 18 شهر استان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 679 هزار و 500 نفر را تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار داده و با واگذاری بالغ بر 40 هزار و 10 فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال 94 به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات فاضلاب با آحاد به 626 هزار و 151 فقره می‌رسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در خصوص واگذاری انشعابات فاضلاب خانگی گفت: 57.38 درصد از جمعیت شهری استان در قالب 626 هزار و 151 فقره انشعاب فاضلاب از سامانه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی بهره‌مند بوده که این رقم نسبت به متوسط کشوری رشد قابل توجهی را در استان نشان می‌دهد.

وی با اشاره به لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در شهرهایی که شبکه فاضلاب در آنها اجرا می‌شود، گفت: این شرکت تاکنون بیش از 3 هزار و 106 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب در سطح استان انجام داده و در طول سال گذشته نیز بیش از 228 کیلومتر لوله‌گذاری فاضلاب از جنس پلی ایتلن دوجداره اجرا کرده است.

ایمانلو اضافه کرد: تعهد پیش‌بینی شده برای لوله‌گذاری شبکه فاضلاب 110 کیلومتر بود که این رقم حدود 207 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیش از 89 کیلومتر این لوله‌گذاری در کلانشهر تبریز بوده و بقیه در سایر شهرهای استان اجرا شده است.

برچسب ها: لوله گذاری ، فاضلاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: