يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
فرماندار تبريز گفت: مشكلات اقتصادي مختص يك بخش نيست و حل آن نيز نيازمند عزم ملي و جهادي است
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رحيم شهرتي فر روز سه شنبه در مراسم توديع و معارفه شهردار بخش خسروشاه با اشاره به نام گذاري سال نو با عنوان « اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل» از سوي مقام معظم رهبري، گفت: در صورت مشاركت عمومي در طرح هاي برنامه ريزي شده مي توان به موفقيت در مقاوم سازي اقتصاد كشور اميدوار بود .
وي با بيان اينكه از مولفه هاي اقتصاد مقاومتي ، درون زا و برونگرا بودن آن است، گفت: توجه به توانمندي هاي داخلي و رونق توليد، دعوت و جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي خارجي و بومي ، توجه به مولفه هاي اقتصاد مقاومتي باعث مي شود كشور از ركود اقتصادي خارج و مشكل بيكاري جوانان نيز حل شود.
شهرتي فر با اشاره به كاهش آمار بيكاري شهرستان تبريز از 8/12% به حدود 8 درصددر انتهاي سال 94، گفت: دولت با تمام توان خود را مكلف و ملزم به اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي با رعايت انضباط مالي و با استفاده از امكانات موجود مي داند .
فرماندار تبريز با اشاره به تشكيل قرارگاه اقتصادمقاومتي در استان آذربايجان شرقي ، گفت: پايدار كردن مشاغل موجود، توسعه زيرساخت ها و اتمام پروژه هاي نيمه تمام و احياي واحدهاي تعطيل و نيمه تعطيل ، بالا بردن بهره وري و جذب سرمايه هاي بخش خصوصي و مردمي در دستور كار اين قرارگاه است .
وي همچنين با اشاره به كشيده شدن انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابيه تبريز، اسكو و آذرشهر به مرحله دوم ، بر مشاركت آگاهانه و حداكثري در اين دوره از انتخابات تاكيد كرد .
در اين مراسم ياري شهردار سابق خسروشاه توديع و دشتي بعنوان شهردار اين بخش معرفي شد.
خُسروشاه يكي از شهرهاي استان آذربايجان شرقي و از توابع شهرستان تبريز است.
برچسب ها: فرماندار ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: