پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
رئیس کارگروه اجتماعی شهرستان بناب:
عجب شیر ما - رئیس کارگروه اجتماعی شهرستان بناب گفت: از اداره ورزش و جوانان انتظار داریم صرفاً برنامه‌های خود را به ورزش اختصاص نداده و به آن اکتفا نکند و برای ایجاد نشاط اجتماعی بین جوانان برنامه‌ریزی کند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی بناب و ستاد ساماندهی شئونات این شهرستان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: هر چند این سال به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده و اولویت اول مدیران و برنامه‌ریزان کشور بحث مسائل اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری است ولی در کنار مسائل اقتصادی توجه به مسائل فرهنگی جزء اولویت برنامه‌های مسئولان شهرستان است.

وی یادآور شد: یکی از سیاست‌‌های اصلی این کارگروه در سال 95 ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه به خصوص در بین جوانان است و از شورای اسلامی شهر و شهرداری انتظار داریم به این بخش توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و با استفاده از امکانات سایر ادارات و نهادها در این زمینه قدم بردارند.

رئیس کارگروه اجتماعی شهرستان بناب تأکید کرد: از اداره ورزش و جوانان نیز انتظار داریم صرفاً برنامه‌های خود را به ورزش اختصاص نداده  و به آن اکتفا نکنند و برای ایجاد نشاط اجتماعی بین جوانان برنامه‌ریزی کنند و سایر دستگاه‌ها نیز به همکاری و برگزاری برنامه‌های فرهنگی موظف و مکلف باشند.

فرج‌اللهی سپس برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را یکی از برنامه‌های اصلی شهرستان برشمرد و تأکید کرد: جا دارد تمام دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و نهادها تبلیغات اسلامی را در برگزاری هرچه بهتر و مطلوب‌تر مراسم اعتکاف یاری کنند.

وی با اشاره به گرامیداشت روز معلم و اثرگذاری برجسته و قابل توجهی که معلمان و مربیان آموزشی در سطح شهرستان دارند، اظهار داشت: لازم است مسئولان دستگاه‌ها علاوه بر همکاری در خصوص برگزاری هرچه مطلوب‌تر فعالیت‌های این حوزه خود نیز در مراسم‌های مربوط به این مهم شرکت کنند.

فرماندار بناب تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و ادارات مختلف شهرستان ضمن پرهیز از دادن وعده‌های غیرعملی در جریان هفته معلم برای این قشر فرهیخته به این موضوع توجه کنند که بزرگداشت مقام معلم به نحو مطلوب انجام شود.

فرج‌اللهی افزود: بزرگداشت روز کارگر یکی از مناسبت‌های برجسته و مهم در سطح شهرستان بناب است که توجه جدی مسئولان را نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد قابل توجهی واحدهای صنعتی و تولیدی در شهرستان بناب فعالیت دارند که نیاز است از کارگران فعال، توانمند و سختکوش ادارات، واحدهای تولیدی و صنعتی تقدیر شود.

فرماندار بناب یادآور شد: هفته شورا یکی از مناسبت‌های برجسته پیش رو است که توجه به آن در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اهمیت بسیاری دارد.

برچسب ها: ورزش ، جوانان ، بناب ، فرج الهی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: