يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از احضار چهارمین عضو شورای شهر تبریز به دادگاه خبر داد و گفت: پرونده شورای شهر هنوز منتج به صدور کیفرخواست نشده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حکمت علی مظفری افزود: در صورت صدور کیفرخواست نامه تعلیق اعضای متخلف شورا به فرماندار ارسال و اقدامات اجرایی در خصوص عدم فعالیت این اعضا ابلاغ می شود.
وی ادامه داد: تحقیق و بررسی بر روی پرونده اعضای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد و در این زمینه یک پیمانکار شهرداری به اتهام پرداخت رشوه احضار و بازداشت شده است.
حجت الاسلام مظفری گفت: 15 نفر در رابطه با این پرونده احضار شده اند و چنانچه در روند تحقیقات افراد دیگری نیز در مظان اتهام باشند برای ارائه توضیحات به دادگاه دعوت خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه دو عضو شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه دستگیر و برای آن ها پرونده تشکیل شده افزود: برای این افراد به اتهام تبانی و اخذ رشوه پرونده تشکیل شده و پرونده تعداد دیگری نیز در این زمینه در دست بررسی است و چنانچه نیاز به دستگیری و بازداشت باشد این امر صورت می‎گیرد.
رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: این پرونده مرتبط با پرونده‎ای است که در آن یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اخذ رشوه از مجموعه کارکنان شهرداری به آنها قول انتصاب در برخی پست های شهرداری را می داده و از طریق تبانی پیشنهادات مورد نظر آنها را پیگیری کرده است.
بر اساس این گزارش در 17 فروردین ماه جاری سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونان شهردار تبریز نیز بازداشت شدند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: