شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
عجب شیر پرس - ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اسامی منتخبان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه استان را اعلام کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقایان روح اله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به مجلس راه یافتند و رقابت آقایان علی جعفری آذر، علیرضا منادی، جواد عبادی، علی آجودان زاده، رضا صدیقی، محمدحسین فرهنگی، سید محمدرضا تاج الدینی و علیرضا نوین به دور دوم کشیده شد و شمارش آرای این حوزه همچنان ادامه دارد.

در حوزه انتخابیه بستان آباد آقای غلامرضا نوری قزلجه با کسب ۱۷ هزار و ۱۸ رای از کل ۴۴ هزار و ۸۷۹ رای ماخوذه به عنوان منتخب به مجلس دوازدهم رسید و آقای محمد باقری از حوزه انتخابیه بناب با کسب۲۳ هزار و ۳۴۳ رای از کل آرای ماخوذه ۶۲ هزار و ۷۵۰ رای منتخب مردم شد.

آقای مجید نصیرپور سرد‌هایی هم از حوزه انتخابیه سراب با کسب ۱۳ هزار و ۱۹۹ رای از کل آرای ۵۸ هزار و ۸۱۹ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم این حوزه به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه شبستر رقابت آقایان محمود طاهری با ۷ هزار و ۸۲۸ رای و حسین غیاثی مرادی با ۶ هزار و ۹۹۱ رای از کل آرای ماخوذه ۵۰ هزار و ۷۳۳ رای به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه کلیبر، خداآفرین و هوراند آقای بهنام رضوانی با کسب ۲۲ هزار و ۲۴۶ رای از کل آرای ماخوذه ۶۲ هزار و ۴۳۶ رای منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر آقای سید فرید موسوی با کسب ۳۲ هزار و ۸۷۶ رای از کل آرای اخذ شده ۱۱۷ هزار و ۵۸۲ رای به مجلس رسید.

در حوزه انتخابیه مرند و جلفا هم عزت الله حبیب زاده با کسب ۴۰ هزار و ۲۳ رای از کل ارای ماخوذه ۱۰۷ هزار و ۴۷۳ رای منتخب مردم شد و در حوزه انتخابیه ملکان و لیلان خانم زهرا خدادادی با کسب۱۳ هزار و ۶۱۳ رای از کل آرای ماخوذ ۵۹ هزار ۳۹۴ رای به عنوان منتخب این حوزه به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه میانه خانم مریم عبداللهی با ۲۰ هزار و ۶۱۱ رای از کل آرای ماخوذه ۶۳ هزار و ۲۴۳ رای به مجلس رسید و رقابت آقایان مهدی اسماعیلی و سیدمرتضی حسینی به دور دوم کشیده شد.

آقای رضا علی زاده هم با کسب ۲۴ هزار و ۲۹۲ رای از ۴۳ هزار و ۷۳۸ رای منتخب مردم ورزقان شد و آقای فرامرز شاهسواری از حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق با کسب ۱۳ هزار و ۵۵۰ رای از ۴۸ هزار و ۵۵۵ رای به عنوان منتخب مردم به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه اهر و هریس آقای بیت الله عبداللهی با کسب ۳۱ هزار و ۶۷۶ رای از کل ۷۶ هزار و ۷۱۶ رای ماخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: