شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
عجب شیر پرس - پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن، اظهارات جنجالی در نشست خبری داشت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال میهمان ذوب‌آهن اصفهان بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان رسید. دومین شکست متوالی تی‌تی‌ها در حالی رقم خورد که هفته گذشته نیز مقابل شمس‌آذر قعرنشین در تبریز نتیجه را واگذار کرده بودند. این شکست درحالی رخ داد که تراکتور قبل از تعطیلات لیگ چهار برد متوالی را کسب کرده بود و خیلی از کارشناسان معتقد بودند که تراکتور به روزهای اوج فصل گذشته برگشته است.

انتقادات از نحوه چینش بازیکنان توسط پاکو خمس و همچنین تغییرات زیاد در ترکیب اصلی بعد از شکست شب گذشته تراکتور بیشتر شد و تا جایی که حتی شایعاتی در رابطه با برکناری این سرمربی اسپانیایی نیز به گوش می‌رسید.

خمس در نشست خبری اعلام کرد: این یک واقعیت است که تیم مورد نظر من در زمین وجود ندارد، فرقی ندارد این بازیکنان را من آورده باشم یا باشگاه، اشتباه کردیم و این بازیکنان آن چیزی که ما فکر می‌کردیم نبودند، اشتباهات خیلی بزرگی در ساختن تیم انجام دادیم.

حالا سوال این خواهد بود که آیا این اظهارات خمس فرار رو به جلو است یا به نوعی کنایه به جذب نشدن بازیکنان مدنظرش در فصل نقل‌وانتقالات است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: