شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
فرماندار:
عجب شیر پرس - فرماندار گلپایگان گفت: برای بهبود کیفیت آب شرب حدود ۴۰ میلیارد تومان در تصفیه‌خانه آب شرب گلپایگان هزینه و دستگاه اوزون هم نصب شد. زمانی که حجم آب سد کوچری کم می‌شود کیفیت آب شرب هم پایین می‌آید، اما با اقدامات انجام شده امیدواریم مشکلات سال‌های قبل را دیگر نداشته باشیم.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمدرضا عسگریان اظهار کرد: حدود دو سال از عمر دولت سیزدهم که برای زنده نگه‌داشتن شعائر اسلام و پیشرفت ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته است، می‌گذرد. مسئولان در شرایط موجود نباید سستی و کاهلی به خود راه دهند و تلاش شبانه‌روزی داشته باشند. تأمین امنیت پایدار یکی از وظایف اصلی فرماندار به‌عنوان رئیس شورای تأمین است که با کمک مردم و تلاش شبانه‌روزی اعضای شورای تأمین، امنیت در شهرستان گلپایگان پایدار است. در  جرائمی مانند سرقت‌های خشن شاهد نرخ کاهشی هستیم و اگر شهروند ما احساس امنیت کند برای ما ارزشمند است.

وی گفت: تمام تلاش‌مان این بوده که واحد تولیدی در شهرستان تعطیل نشود و در این حوزه هم اقدامات خوبی انجام شده، نرخ اشتغال شهرستان افزایش و نرخ بیکاری کاهشی شده است و در برخی از صنایع با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

فرماندار گلپایگان افزود: در برهه‌ای از زمان انبوه‌سازی مسکن در کشور و بالطبع آن در گلپایگان تعطیل شده بود، اما اکنون طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز ۵۶ و ۲۴۶ هکتار در دست اجرا است. با توجه به مطالبه‌ای که مردم شهرستان داشتند و قول مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان واحدهای مسکونی در فاز ۲۴۶ هکتاری به‌صورت ویلایی و تک پلاکی خواهد بود.

وی اضافه کرد: در حوزه بهداشت و درمان به همت نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس  اقدامات خوبی در جذب متخصص انجام شد. همچنین تجهیزات و بخش‌های مورد نیاز بیمارستان از جمله دستگاه ماموگرافی و بخش NICU و… خریداری و راه‌اندازی شده است. در بیمارستان گوگد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد که امیدواریم هرچه زودتر مردم شهرستان از امکانات آن استفاده کنند.

عسگریان درباره ساخت استخر در شهرستان گلپایگان، گفت: مطالبه اصلی مردم استخر است، شرمنده مردم هستیم که به دلیل کم‌کاری‌هایی که از قبل شده بود استخر به وضعیتی رسید که نتوانستیم در حداقل بازه زمانی آن را ترمیم کنیم. اکنون به دنبال این هستیم که علاوه بر ترمیم استخر قدیمی، با کمک بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران حداقل دو استخر دیگر را در شهرستان اضافه کنیم. کلنگ اولین استخر با کمک شهرداری و بخش خصوصی  به زمین زده شد و ساخت استخر دیگر نیز طی روزهای آینده کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار گلپایگان درباره علت تأخیر در ترمیم و یا ساخت مجدد استخر قدیمی شهرستان، تصریح کرد: تصمیم داشتیم با کمک اعتبارات دولتی وضعیت فعلی استخر را ساماندهی کنیم، اما از طرف یک سرمایه‌گذار پیشنهادی داده شد مبنی بر اینکه من استخر را گسترش خواهم داد و سالن بدنسازی، استخر بانوان و آقایان، استخر کودکان، کافی شاپ و … به مجموعه اضافه خواهم کرد. حدود ۱۰ ماه زمان صرف شد تا مراحل واگذاری به سرمایه‌گذار انجام شود و برای آن طرح هم تهیه شد، اما زمانی که این پروژه به مرحله مناقصه رسید سرمایه‌گذار مذکور شرکت نکرد.

وی خاطرنشان کرد: برای بهبود کیفیت آب شرب حدود ۴۰ میلیارد تومان در تصفیه‌خانه آب شرب گلپایگان هزینه و دستگاه اوزون هم نصب شد. زمانی که حجم آب سد کوچری کم می‌شود کیفیت آب شرب هم پایین می‌آید، اما با اقدامات انجام شده امیدواریم مشکلات سال‌های قبل را دیگر نداشته باشیم. در صدد هستیم تا پایان سال تمام محلات و معابر شهر گلپایگان گوگد و گلشهر به فیبر نوری تجهیز شود.

عسگریان تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۳۰ هکتار زمین به اراضی صنعتی گلپایگان الحاق شد و امیدوار هستیم در آینده نزدیک ساماندهی آن انجام شود و صنعتگران با رعایت موارد زیست محیطی در این شهرک مستقر شوند. راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری یکی از خواسته‌های به حق مردم شهرستان بود که متأسفانه معطل مانده بود و اکنون این مرکز در شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو که در ماه پایانی سال است سیاست‌ها همان فرمایشات مقام معظم رهبری است و تمام تلاش‌مان باید این باشد که در زمینه مشارکت، انتخابات خوبی را برگزار کنیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: