جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد
عجب شیر ما - رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی عدم دخالت دادن سلیقه‌های شخصی در امر انتخابات را لازمه برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم دانست و گفت: برگزاری هر چه بهتر انتخابات در تمام نقاط استان گامی موثر برای استقرار قانونمندی است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری در جلسه ستاد انتخابات استان، با اشاره به اهمیت امر انتخابات در تعیین سرنوشت کشور، تلاش برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات در تمام نقاط استان را گامی موثر برای استقرار قانونمندی معرفی کرد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌شرقی توکل به خداوند متعال را لازمه ثمربخشی تلاش‌های گسترده‌ای دانست که از ماه‌ها قبل برای برگزاری پرشور انتخابات صورت گرفته است.

وی افزود: به گفته حضرت امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است و مقام معظم رهبری نیز انتخابات را حقی برای تمام آحاد ملت و آرای مردمی را حق‌الناس معرفی کردند در نتیجه شاهد تاکید مکرر بر اهمیت امر انتخابات هستیم.

مظفری، عدم دخالت دادن سلیقه‌های شخصی در امر انتخابات را لازمه برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم دانست و افزود: تمام تلاش دست‌اندرکاران امر انتخابات استان بر این محور استوار است و با توجه به تعبیر حضرت امام که فرمودند مجلس در راس امور است، انتظار می‌رود با درایت مردم اصلح‌ترین‌ها، راهی مجلس دهم شوند.

به گفته وی، سیستم قضایی استان از شهریور امسال، ستاد پیشگیری از جرائم و شعب خاص برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی را در تمام شهرستان‌ها تشکیل داد.

مظفری از تشکیل 76 جلسه در ستادهای شهرستانی و 8 جلسه در ستاد استانی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی، خبر داد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: