سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
عجب شیر ما - مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از مرگ دو نفر در گذرگاه های شهری و جاده‌ای تبریز خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، حبیب حسینقلی زاده  در تشریح این خبر با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری ماکسیما با تیر چراغ برق در کیلومتر 20 جاده تبریز - صوفیان مقابل چله خانه، گفت: این حادثه تکنسین‌های پایگاه صوفیان را به محل حادثه کشاند.

حسینقلی زاده اظهار کرد: متاسفانه تکنسین‌های اعزامی مرگ راننده 58 ساله ماکسیما را در محل تائید کردند.

وی همچنین با اشاره به برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده عنوان کرد: با گزارش این سانحه رانندگی، تکنسین‌های پایگاه خسروشاه به محل اعزام شدند.

وی یادآور شد: این سانحه رانندگی نیز در ساعت 23 شب گذشته (پنج شننبه) و در مسیر تبریز -  آذرشهر نرسیده به محدوده پالایشگاه اتفاق افتاده بود.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: متاسفانه وقوع این تصادف رانندگی نیز مرگ یک زن 50 ساله را که قصد گذر از عرض خیابان را داشت، منجر شد.

سرهنگ جواد ناموران رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی در تشریح علت تصادف رانندگی مسیر کیلومتر 20 جاده تبریز- صوفیان گفت: ناتوانی راننده ماکسیما در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه، علت این سانحه رانندگی گزارش شده است.

سرهنگ میرزاخانی رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز نیز در خصوص علت برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده در مسیر تبریز - آذرشهر نرسیده به محدوده پالایشگاه، گفت: ناتوانی راننده پراید در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه علت این سانحه رانندگی تشخیص داده شده است

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: