پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
عجب شیر ما - فرمانده انتظامي کلانشهر تبريز گفت: پنج نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که پس از درگيری در يکي از خيابان‌های تبريز، به سه خودروی شهروندان عبوري حمله کرده بودند، در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران کلانتري 12 "عباسي" تبريز دستگير شدند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، سرهنگ "فرهنگ نوروزی" ، اظهار کرد: در پي تماس شهروندان مبنی بر اينکه تعدادي از اراذل و اوباش با بستن يکی از خيابان‌های تبريز به سه خودرو حمله ور شده‎‌اند، پيگيری موضوع بلافاصله با تشکيل تيم ويژه‌ای در دستور کار ماموران کلانتري 12 "عباسی" قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بررسي شواهد موجود و انجام کارهای پليسی، تعداد پنج نفر متهم سابقه‌دار را در اين خصوص شناسايی و در کمتر از 24 ساعت دستگير کردند.

سرهنگ نورزوی تصريح کرد: عوامل اين شرارت با استفاده از قمه، چاقو و ميل گرد سه دستگاه خودرو شهروندان را تخريب کرده بودند.

وي با بيان اينکه هر کدام از متهمان بيش از 10 فقره سابقه شرارت، نزاع و درگيري دارند تاکيد کرد: اين متهمان با تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شدند.

رئيس پليس کلانشهر تبريز در پايان ضمن تقدير از همکاري مردم با پليس اظهار کرد: به مردم اطمينان مي دهيم که نيروی انتظامي آماده تر از هميشه و به شدت با عوامل شرارت و اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد

برچسب ها: شرارت ، عباسی ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: