جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که در تهران برگزار می شود، معرفی می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، فرزین حق پرست اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری استان به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018، هدف از شرکت در این نمایشگاه را شناساندن توانمندی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به سایر کشورهای جهان عنوان کرد.

وی تأکید کرد: حضور در این نمایشگاه بستر مناسبی برای آشنایی کشورهای دیگر با جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان محسوب می‌شود و به همین منظور باید از این فرصت، به بهترین نحو استفاده کرد.

حق پرست افزود: جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در قالب اقلام فرهنگی و تبلیغاتی چند زبانه در اختیار بازدیدکنندگان داخلی و خارجی قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری و مشارکت شهرداری تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، و نمایندگانی از بخش خصوصی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، نهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سافانوف رئیس گردشگری فدرال روسیه و همچنین وزیر گردشگری یونان 27 تا 30 بهمن ماه جاری با حضور کشورهای یونان، روسیه، آذربایجان، ترکیه، اسپانیا، فرانسه، تایلند، کره جنوبی، سوریه، عراق، تونس، مالزی، قبرس، ایتالیا، امارات متحده عربی و اوگاندا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا خواهد شد.

برچسب ها: گردشگری ، حق پرست ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: