جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد
عجب شیر ما - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی از اختصاص هشت میلیارد و 400 میلیون ریال کمک بلاعوض برای اتمام واحدهای نیمه تمام مسکن روستایی خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، "قربان محمدی" در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح جامع تامین مسکن اقشار کم درآمد روستایی و انعقاد تفاهم‌نامه منعقده مابین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) بابت کمک به تامین مسکن متقاضیان محروم روستایی، مبلغ هشت ميليارد و 400 ميليون ريال کمک بلاعوض به این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: خانوارهای نیازمند مطابق ماده سه برنامه جامع مسکن، شناسایی شده و از طریق کمیته امداد و سازمان بهزیستی به این بنیاد معرفی می‌شوند و اولویت این طرح با خانوارهای دارای دو عضو معلول و بیشتر و همچنین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد می‌باشند که با این کمک می‌توانند نسبت به تکمیل واحد مسکونی خود اقدام و در آن ساکن شوند.

محمدی ادامه داد: هم اکنون کار شناسایی افراد و کنترل واحدها انجام یافته و مبالغ کمک بلاعوض پس از تکمیل، به صورت مستقیم به حساب مشمولان واریز می‌شود.

مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان خاطر نشان كرد: رفع محرومیت‌ها و خانه‌دار شدن قشر محروم و آسیب پذیر از اهداف مقدس تشکیل این بنیاد است و در طول سالیان تاسیس این نهاد انقلابی، خدماتی در کشور برای کمک به اقشار محروم و مستضعف ارائه داده است.

گفتني است،بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حساب 100 امام خمینی (ره) یکی از اولین نهادهای سازندگی انقلاب اسلامی است که در 21 فروردین سال 1358 با فرمان حضرت امام و با هدف تسریع در روند توسعه و سازندگی کشور ایجاد شد و اگر به ماهیت وجودی بنیاد مسکن نگاهی بیاندازیم، این نهاد برای توسعه آبادانی روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها که عمدتا افراد کم در آمد و اقشار ضعیف جامعه زندگی می‌کنند، تشکیل شده و رسالت اش حمایت و تامین مسکن محرومان است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: