جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
استاندار آذربایجان‌شرقی مدعی شد
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی گفت: نهایت دستمزد یک نماینده در طول چهار سال حدود 500 میلیون تومان می‌تواند باشد اما ما شاهد هستیم برخی از کاندیداها حدود 2 میلیارد تومان را صرف تبلیغات می‌کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده امشب در همایش انتخابات و مشارکت حداکثری اظهار داشت: باید در میان کلانشهرها رتبه اول حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را به خود اختصاص دهیم که به اذعان همه تحلیل‌گران حضور مردم در راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل به‌ویژه در تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد و مردم ثابت کردند بعد از 37 سال همچنان حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب هستند.

وی افزود: مکمل راهپیمایی عظیم 22 بهمن امسال حضور با شکوه مردم در هفتم اسفند پای صندوق‌های رأی خواهد بود که مردم آماده حضور در این روز تاریخی می‌شوند.

جبارزاده با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: برگزاری انتخابات مختلف کشور تاکنون نشان داده حضور مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، به ویژه در حاشیه شهرها بسیار باشکوه بوده و در هفت اسفند به حضوری باشکوه‌تر از خرداد 92 نیاز داریم که شرایط کنونی کشور چنین اقتضائی دارد.

* هیچ فرد حائز شرایط رأی دادنی از رأی دادن جا نماند

وی با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به اصفهان، رشت و تبریز استقبال مردم در آذربایجان‌شرقی بی‌نظیر بود که در پای میز مذاکرات بسیار تأثیرگذار شد، افزود: اجرای بند بند توافقنامه برجام نیاز به حمایت و پشتیبانی مردم دارد که مستندترین سند حمایت مردم از دولت و نظام پای صندوق‌های رأی است، بنابراین از یکایک عزیزان تقاضا دارم هیچ فرد حائز شرایط رأی دادنی از رأی دادن جا نماند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: اینکه مردم به چه کسی رأی می‌دهند مهم نیست بلکه مهم حضور مردم است که نشان دهنده حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم از نظام خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی‌ها معلمان مطمئن‌ترین افرادی هستند که مردم برای مشورت به آنان مراجعه می‌کنند، تقاضا دارم در 7 اسفندماه همه در پای صندوق‌های رأی حضور یابیم که هر دو انتخابات مجلس و خبرگان بسیار پر اهمیت هستند و میزان آرای ما به افراد و نمایندگان بسیار تأثیرگذار است.

جبارزاده با بیان اینکه هر نفر می‌تواند به تشکیل شبکه‌هایی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بپردازد، از معلمان و مدیران مدارس درخواست کرد: مردم را تشویق و ترغیب کنید تا انتخاباتی سالم، باشکوه و با مشارکت حداکثری برگزار کنند که همانا مردم بازیگران اصلی صحنه انتخابات هستند.

وی یادآور شد: آذربایجان‌شرقی استانی امن برای سرمایه‌گذاری و سایر امور است که تداوم این امتیاز بستگی به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی دارد و ما باید در میان کلانشهرها رتبه اول حضور حداکثری مردم را به خود اختصاص دهیم.

استاندار آذربایجان‌‌شرقی تبیین کرد: نمایندگان ملت عصاره ملت هستند و این 19 نماینده آذربایجان شرقی باید همه ویژگی‌های ممتاز مردم آذربایجان را در خود داشته و در واقع آئینه و برند مردم ایران باشند.

وی خودداری از دادن وعده‌های غیرممکن، صداقت و تعهد در برابر انقلاب را از سوی نامزدها بسیار مهم برشمرد و افزود: بهترین معرف کاندیدا رفتار خود کاندیدا و اطرافیان آن است که معیارهایی برای انتخاب اصلح به شمار می‌روند.

جبارزاده بر لزوم جلوگیری از اختلاف و تفرقه سه قوه و حرکت در خط رهبری و ولایت تأکید کرد و ادامه داد: سه قوه باید در امر برگزاری انتخابات هماهنگ با هم عمل کرده و برای هم‌افزایی ظرفیت‌های خود برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه قدم بردارند.

وی اضافه کرد: اگر رهبر معظم ایران را با رهبران دنیا مقایسه کنیم قیاس مع‌الفارق خواهد بود که هیچ یک نمی‌تواند به پای درایت، هوشمندی و کفایت ایشان برسد.

جبارزاده با بیان اینکه امروز مملکت را به وضعی برسانیم که شایسته مردم آن و منابع غنی آن باشد، گفت: برخی افراد از روی تنبلی برای رأی دادن، پای صندوق‌های رأی نمی‌روند که این به این معنی است که به خاطر تنبلی از حق تعیین سرنوشت خود می‌گذرند و آن را به دیگران محول می‌کنند.

وی با اشاره به صرف هزینه‌های کلان تبلیغات برخی از کاندیداها متذکر شد: نهایت دستمزد یک نماینده در طول چهار سال حدود 500 میلیون تومان می‌تواند باشد و حالا ما شاهد هستیم برخی از کاندیداها حدود 2 میلیارد تومان را صرف تبلیغات می‌کنند که باید پرسید این همه پول را از کجا آورده‌اند و ثانیاً برای چه این همه هزینه می‌کنند.

برچسب ها: تبلیغات ، مجلس ، انتخابات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: