شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
عجب شیر ما - معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: باید شهر تبریز را برای سال 2018 و ورود یک و نیم میلیون گردشگر خارجی آماده کنیم.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمدصادق پورمهدی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه پنج تبریز، با اعلام اینکه عهد بسته‌ایم برای ایجاد آسایش و آرامش شهروندان از هیچگونه کوششی دریغ ننماییم و هیچ کم کاری صورت نگیرد، اظهار داشت: در تبریز از سالیان گذشته دهها پروژه نیمه‌کاره مانده و به حال خود رها شده بود که در این دو سال به سرانجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در طول دو سال گذشته در خصوص مسائل ترافیکی شهر پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذاری به بهره‌برداری رسیده است، گفت: پروژه سه سطح حمید در هتل مرمر، بهسازی و نوسازی اتوبان پاسداران، پل میدان راه‌آهن و دهها پروژه ترافیکی توانسته است گره‌های ترافیکی مناطق مختلف را باز کند.

نجفی با تاکید بر اینکه باید فضا و زیرساخت‌ها را برای توسعه فضای سبز آماده کنیم، گفت: در طول دو سه سال گذشته هیچگونه تغییر کاربری در فضای سبز صورت نگرفته است و چندین هکتار نیز به فضای سبز موجود تبریز اضافه شده است که به عنوان نمونه به گسترش فضای سبز در عون بن علی، پارک بزرگ، عباس میرزا و چند پروژه مهم دیگر نیز می‌توان اشاره کرد.

پورمهدی با اشاره به وضعیت حاشیه‌نشینی در تبریز گفت: در طول دو سال گذشته و برای بهبود وضعیت مناطق حاشیه‌نشین کارهای خوبی در خصوص مسیرگشایی در این مناطق آغاز شده است که با به سرانجام رسیدن آنها کاهش معضلات حاشیه‌نشینی در شهر را شاهد خواهیم بود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه باید شهر را برای سال 2018 و ورود یک و نیم میلیون گردشگر خارجی آماده کنیم، گفت: خوشبختانه ترمینال تبریز آماده بهره‌برداری است اما باید علاوه بر فرودگاه، راه‌آهن، هتل‌ها و رستوران‌های تبریز نیز استانداردهای خود را برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی و میزبانی مناسب از گردشگران بالا ببرند.

وی افزود: اینکه ترمینال مرکزی تبریز بعد از ده‌ها سال نیمه کاره بودن با اراده شهرداری تبریز در طول دو سال به بهره‌برداری رسیده است نشانگر وجود عزم و اراده قوی و خلل‌ناپذیر در شهرداری تبریز برای خدمات‌رسانی و توسعه تبریز است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از زحمات اعضای شورای شهر تبریز و شهردار تقدیر کرد و گفت: اراده و عزم و برنامه‌ریزی شورا و شهرداری تبریز انصافا در این دو سال چهره این شهر را متحول کرده است.

برچسب ها: گردشگری ، خارجی ، استقبال
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: