جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
روش مربیگری من با تونی‌ اولیویرا فرق می‌کند
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای فوتبال آذربایجان متأسفم که برای کشاندن هواداران به استادیوم به دنبال رایگان کردن بازی‌ها است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم،  فراز کمالوند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی فردا بازی سختی است چون تیم حریف در شرایطی قرار دارد که فقط برای کسب 3 امتیاز می‌جنگد.

وی افزود: بر خلاف تیم حریف که برای برد به زمین می‌آید ما در خانه بازی می‌کنیم و با توجه به برخورداری از امتیاز میزبانی تلاش می‌کنیم یک بازی شجاعانه انجام داده و 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: در بازی گذشته مقابل سیاه‌جامگان چند بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و تا به این لحظه هم هنوز از شرایط آنان برای دیدار مقابل ملوان اطلاعی نداریم.

کمالوند تصریح کرد: در جلسه فنی پیش از بازی که با کادر پزشکی تیم برگزار می‌کنیم وضعیت این بازیکنان مشخص می‌شود اما فکر می‌کنم حداقل 3 نفر از آنان به بازی فردا برسند.

کمالوند با اشاره به دلیل غیبت بازیکنان تیمش در دیدارهای گذشته، خاطرنشان کرد: محمد نصرتی، مصطفی اکرامی و امیرحسین کریمی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ما نیستند اما سامان نریمان‌جهان چون در دیدارهای گذشته نتوانست خوب بازی کند و رضایت کادر فنی را جلب کند از لیست 18 نفره ما برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان خط خورد.

وی تأکید کرد: هر مربی دوست دارد که بازیکنش بازی‌های زیبایی ارائه دهد اما فکر می‌کنم نریمان‌جهان در مورد روش مربیگری من فکر‌های دیگری کرده بود چون سبک مربیگری من با تونی اولیویرا فرق می‌کند اما خوشبختانه بازیکنانم به روش من عادت کرده و آن رامی‌شناسند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: سامان نریمان‌جهان بازیکن خیلی خوبی است اما ما می‌خواهیم از او در حالتی استفاده کنیم که با تمام قوا در خدمت تیم باشد.

کمالوند با اشاره به کیفیت فنی بالای تیمش تأکید کرد: 20 سال مربیگری در فوتبال عمر کمی نیست اما من با این همه تجربه گاهاً از برخی نمایش‌های ضعیف بازیکنانم تعجب می‌کنم.

وی گفت: بازیکنان ما به زمین صاف عادت کرده‌اند و در این زمین نمایش‌های فوق‌العاده‌ای دارند اما متأسفانه وقتی به استادیوم دیگری می‌رویم بازی آنها از نظر فنی 70،80 درصد فرق می‌کند که باید برای این موضوع فکری اساسی کنیم تا دیدارهای خارج از خانه نیز بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد خاطرنشان کرد: گسترش فولاد باشگاهی است که در آن همه چیز به خوبی پیش می‌رود و بین عوامل آن هماهنگی وجود دارد و این موضوع باعث کسب نتایجی مطلوب برای این تیم می‌شود.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا برای سال بعد هم در گسترش فولاد می‌مانید، گفت: گسترش فولاد باشگاه منظمی است و به همین خاطر فکر می‌کنم می‌توانم در آن حتی بیشتر از تراکتورسازی نیز دوام بیاورم.

وی گفت: اگر امسال بتوانیم به نتیجه دلخواه باشگاه برسیم قطعاً من دوست دارم سال بعد نیز در این تیم بمانم که اگر این اتفاق رخ دهد گسترش فولاد را برای کسب سهمیه آسیا می‌بندیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: من همیشه به قول‌هایی که دادم عملکرد کرده‌ام و الان نیز این قول را به مردم آذربایجان می‌دهم که اگر برای سال آینده در گسترش فولاد بمانم این تیم می‌تواند راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شود.

کمالوند در مورد رایگان شدن دیدار تیمش مقابل ملوان گفت: من فکر نمی‌کردم در تبریز روزی کار به اینجا بکشد که بخواهیم برای کشاندن هواداران به استادیم بازی را رایگان کنیم و این موضوع جای تأسف دارد.

وی افزود: از این موضوع ناراحت می‌شوم چون نباید کار به اینجا می‌کشید اما باید برای آن فکری اساسی کنیم چون الان تیم‌های آذربایجان نیازمند کمک هواداران هستند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: اگر مردم آذربایجان می‌خواهند که تیم‌هایشان نتیجه بگیرد باید هیچکدام از آنها را تنها نگذاشته و با پر کردن استادیوم‌ها زمینه نتیجه گرفتن آنان را فراهم کنند. اکنون در حال حاضر اگر هواداری به بازی‌های تراکتورسازی نمی‌رود ربطی به مربی این تیم ندارد و اشکال کار جای دیگری است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: