جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
مدیر عامل ایران خودرو دیزل:
عجب شیر ما - مدیر عامل ایران خودرو دیزل گفت: امیدواریم ظرفیت تولید دو شرکت ایدم و چرخشگر پس از برجام به 25 هزار محصول برسد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل، ظهر امروز در نشست خبری در کارخانه ایدم به تشریح حمایت‌های ایران خودرو دیزل از شرکت‌های خودرو و قطعه‌سازی تبریز پرداخت.
وی گفت: 25 کشور مختلف میزبان محصولات خودرویی صادراتی ایران خودرو دیزل هستند که بیشتر آنها را کشورهای منطقه تشکیل می‌دهند.

رزازی با بیان اینکه در بخش قوای محرکه، شرکت‌هایی در تبریز و آذربایجان در زمینه تامین قطعات ایران خودرو دیزل فعال هستند گفت: در شرایط پساتحریم نیز محصولات این شرکت‌ها با کیفیت بهتر و جدیدتر تولید می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد ظرفیت تولید دو شرکت ایدم و چرخشگر پس از برجام به 25 هزار محصول رسیده و وضعیت بهبود یافته‌تری را شاهد باشیم.

رزازی عنوان کرد: در مذاکرات و قراردادهای خودرویی، موتورهای جدید و اقتصادی‌تر انتخاب می‌شوند تا در زمینه حضور در بازارهای جهانی نقش بیشتری را ایفا کنیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: در سال‌های اخیر نقش شرکت‌های قطعه‌ساز تبریزی برجسته بوده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد گسترش نقش‌آفرینی این شرکت‌ها خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به شرایط سهام شرکت‌های خودرویی در بورس اوراق بهادار گفت: سهام این شرکت‌ها همانند دیگر سهام‌ها در حال رشد است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: