پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
رئیس پلیس شهرستان سراب خبر داد
عجب شیر ما - رئیس پلیس شهرستان سراب گفت: فردی که در پوشش خرید لوازم خانگی و ارائه چک‌های جعلی، 325 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود توسط کارآگاهان پلیس شهرستان سراب دستگیر شد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمد جعفرزاده اظهار داشت: در پی گزارش کارکنان یکی از شعب بانک ملی شهرستان سراب مبنی بر ارائه یک فقره چک جعلی از سوی یکی از مشتریان به بانک، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات فنی و تخصصی توانستند یک نفر جاعل چک را که با خرید لوازم خانگی و ارائه چک جعلی از بازاریان شهرستان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

جعفرزاده تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر فعالیت مجرمانه خود شد اما در مواجهه با مستندات و ادله موجود، به جعل 13 فقره چک در مجموع به مبلغ 325 میلیون ریال معترف شد.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان سراب شهروندان خواست در انجام معاملات تجاری خود هرگز از افراد ناشناس که اعتبار کافی ندارند، چک قبول نکنند و در صورت نیاز از بانک عامل استعلام و به محض مشخص شدن فقدان یا سرقتی بودن چک و اوراق بهادار، موضوع را در اسرع وقت به مراجع انتظامی اطلاع دهند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: