جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: رفتار و کردار ما باید به صورت واقعی قرآنی باشد.
امام جمعه ارومیه: رفتار و کردار ما باید به صورت واقعی قرآنی باشدبه گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز سه شنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی آذربایجان غربی افزود: حفاظت از قرآن باید به صورت جدی در بین مردم و مسئولان مورد توجه باشد و اگر اینچنین نباشد، در آینده با مشکل مواجه می شویم.
وی اضافه کرد: ما با قرآن زیاد مانوس نیستیم و سخنانمان قرآنی نیست و باید طوری عمل کنیم که رفتار و کردار ما قرآنی باشد.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مسئولان نیز باید قرآنی باشد، اظهار کرد: باید قرآن را محور و اساس کارهایمان قرار دهیم چراکه هر چه داریم از قرآن است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: در جلسات قرآنی، به صورت ظاهری کارها را بر عهده می گیریم که نباید اینطور باشد و کسی که نمی تواند این فعالیت ها را به صورت موثر انجام دهد، باید قبول نکند و اگر قبول کرد باید به درستی آن را انجام دهد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: از دانشگاه انتظار داریم تا در پژوهش های قرآنی را در دانشگاهها انجام دهند چراکه این امر وظیفه دانشگاههاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید فعالیت های قرآنی در تمامی شهرستان ها و دستگاههای اجرایی به صورت مداوم انجام گیرد.
حجت الاسلام محمدباقر کریمی افزود: برنامه های قرآنی بر اساس چهارچوب دستورالعمل و به صورت منظم در این استان برگزار می شود که این باعث شده در کشور از نظر برگزاری جلسات منظم در رتبه بالا قرار بگیریم.
در این جلسه برخی مسئولان ادارات به بیان پیشنهادهای خود در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه های این شورا در سال آینده ارائه کردند.
برچسب ها: سید مهدی قریشی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: