پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
نزدیکی سبزپوشان به صدر جدول
عجب شیر ما - تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به سومین پیروزی متوالی خود در لیگ دسته اول ایران دست یافت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، تیم ماشین‌سازی تبریز با برتری دو بر صفر برابر نفت آبادان وضعیت خود در جدول رده‌بندی را تثبیت کرد.

بعد از باخت ماشین‌سازی برابر خیبر خرم‌آباد بین این تیم و چهار تیم صدر جدول فاصله زیادی ایجاد شده بود، اما ماشین‌سازی با سه پیروزی متوالی برابر فولاد یزد، آلومینیوم اراک و نفت آبادان 39 امتیازی شده و تنها 9 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. البته تلاش ماشین‌سازی برای صعود به لیگ برتر است و با توجه به صعود سه تیم به لیگ برتر این فصل، ماشین‌سازی با تیم سوم جدول خونه به خونه تنها 4 امتیاز فاصله دارد.

شاید بازی بعدی ماشین‌سازی در بابل برابر این تیم بتواند راه صعود شاگردان خطیبی را با کسب سه امتیاز این دیدار هموارتر سازد.

روز گذشته تیم‌های پیکان تهران و خونه به خونه برابر حریفان خود به برتری دست یافتند، اما فجر سپاسی شیراز برابر مهمان خود متوقف شده و مس کرمان نیز در مصاف با ایرانجوان بوشهر مغلوب شد تا ماشین‌سازی فاصله خود را با این تیم‌ها کاهش دهد.

تیم ماشین‌سازی تبریز تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور با 38 گل زده بهترین خط حمله را در بین بیست تیم به خود اختصاص داده است. دریافت تنها 2 گل در 4 بازی با هدایت رسول خطیبی نشان از تقویت خط دفاعی این تیم دارد و این می‌تواند به نتایج بهتر این تیم در ادامه راه منجر شود.

ماشین‌سازی تبریز با 47 سال قدمت کهن‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به شمار می‌رود. این تیم در سال 1374 به عنوان بهترین تیم شهرستانی کشور معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: