پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
عجب شیر ما - نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، در مجتمع فرهنگی هنری عجب شیر گشایش یافت و کیک 36 کیلوگرمی پخته شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه بیش از 90 عنوان اثر از آثار 15 نفر از هنرمندان واحد هنرهای سنتی و صنایع دستی این شهرستان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.
در این نمایشگاه، صنایع دستی بومی مانند نگارگری، قلمدان سازی، سوزن دوزی، فرش بافی و بافت انواع قالی و گلیم، جاجیم بافی، سفالگری، چلنگری، معرق، منبت، سفال و حکاکی روی مس به نمایش گذاشته است.
این نمایشگاه از سوی آموزشگاه صنایع دستی عجب شیر و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان دایر شده است.
علاقه مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می توانند از امروز 12 بهمن به مدت 10 روز از ساعت 9 صبح تا 19 عصر به نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیر مراجعه کنند.

**همزمان با گرامیداشت دهه فجر، کیک 36 کیلوگرمی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در عجب شیر پخته شد.
این کیک 120 سانتیمتر طول و 80 سانتی متر عرض دارد و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و ورود رهبر کبیر انقلاب به میهن اسلامی پخته شده است.

** همزمان با آغاز جشن های دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، تاکسیرانان عجب شیری از مسیر میدان معلم تا میدان بسیج رژه رفته و با آرمان های انقلاب و امام راحل تجدید پیمان کردند.
همچنین رژه 200 نفری دوچرخه سواران این شهرستان از مقابل میدان نماز تا ورزشگاه ولیعصر (عج)برگزار شد و در پایان به سه نفر برتر این مسابقه ها جوایزی اهدا شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: