جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵
مدیرکل درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با انتقاد از اجرای ناقص طرح تحول سلامت گفت: برداشت ما این است که اجرای این طرح موجب آسیب به منابع مالی سازمان تامین اجتماعی شده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، جمال‌الدین نیکنامی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه رسانه‌ها در تعالی افکار عمومی نقش مهمی دارند، اظهار داشت: توجه به افکار عمومی  و پاسخ به سئوالات آنان در قالب ارتباط با رسانه‌ها مورد توجه تامین اجتماعی است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در صورتی که تخلف پزشکان زیرمیزی‌بگیر ثابت شود برخورد جدی با آنان صورت گرفته و حق بیماران اعاده می‌شود اظهار داشت: البته در این مسیر باید با دلیل و منطق و ادله کافی به مدیریت درمان مراجعه شود تا ما نیز بتوانیم برخورد لازم را انجام دهیم.

وی به سرنوشت بیمارستان 29 بهمن اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان 29 بهمن کنونی هم با احداث بیمارستان جدید، به پلی‌کلینیک تخصصی تبدیل می‌شود و در قالب جدید و به صورت تخصصی‌تر به مردم خدمات ارائه می‌دهد.

نیکنامی در پاسخ به سئوالی در زمینه نحوه برخورد با پزشکان متخلف زیرمیزی بگیر گفت: در صورتی که تخلف پزشکان زیرمیزی‌بگیر ثابت شود برخورد جدی با آنان صورت گرفته و حق بیماران اعاده می‌شود.

وی با انتقاد از اجرای ناقص طرح تحول سلامت گفت: برداشت ما این است که اجرای این طرح موجب آسیب به منابع مالی سازمان تامین اجتماعی شده است.

نیکنامی بیان کرد: البته اگر این قانون کامل اجرا می‌شد مشکلی وجود نداشت اما احساس می‌کنیم این قانون در همه ابعاد به طور کامل اجرا نشده است.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی به سیستم اداره سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و تاکید کرد: این سازمان از دولت بودجه‌ای برای اعتبارات درمانی و دیگر بخش‌ها نمی‌گیرد و از طریق سرمایه‌گذاری کسب درآمد می‌کند.

وی افزود: اجرای طرح تحول سلامت موجب شده سازمان در تامین اعتبارات بخش درمان با مشکل مواجه شود و این درحالی است که دولت از دیگر بخش‌های درمانی حمایت می‌کند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: