پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
لیگ برتر والیبال بانوان
عجب شیر ما - تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز پنجشنبه در حالی به مصاف تیم شهرداری ارومیه می‌رود که این دیدار به‌نوعی دربی آذربایجان نیز محسوب می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، هفته نخست نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، یادواره 200 شهید والیبال امروز با برگزاری 2 دیدار در شهرهای تبریز و تهران آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها 2 تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه به مصاف یکدیگر می‌روند.

این دیدار که از ساعت 15 در سالن میلاد شهر تبریز آغاز می‌شود، حساس‌ترین دیدار هفته نیز محسوب می‌شود که طی آن تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز به مصاف هم نام ارومیه‌ای خود رفته و دربی والیبال آذربایجان را برگزار می‌کنند.

شاگردان فهیمه منافی در تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز که در هفته‌های گذشته نتوانسته‌اند نتایج چندان خوبی کسب کنند، در حال حاضر تنها تیم بدون امتیاز رقابت‌های لیگ برتر هستند که هر 6 بازی قبلی خود را نیز با نتیجه مشابه 3 بر صفر به رقبای خود واگذار کرده‌اند.

تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز متشکل از الهه گلمحمدی، سمیه حاج احدی، زهرا بابایی، هانیه محتشم، سودا امین برنجی، سودا ابراهیمی، سنبل باج، آرزو احمدی، طناز پوررضا، هاله دایی، حدیثه افتخاری، آیتک سلامت، سیما روشنی کیا، آیلار رهکوی، صدف امینه راشد و رویا آلیشی در نیم‌فصل دوم به میدان خواهد رفت.

تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز که با جذب سودا امین برنجی بازیکن تبریزی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان، خود را محیای شروعی قدرتمند در نیم‌فصل دوم لیگ برتر می‌کند، می‌کوشد تا در نیم‌فصل دوم نتایج به‌مراتب بهتری گرفته و نتایج ضعیف نیم‌فصل اول را جبران کند.

شهرداری‌چی‌های تبریز که در حال حاضر در رده ششم جدول شش تیمی رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور قرار دارند، با پیروزی در این مسابقه علاوه بر به دست آوردن نخستین امتیاز خود می‌توانند حتی خود را از قعر جدول نیز جدا کرده و جای شهرداری ارومیه در رده پنجم جدول رده‌بندی را بگیرند.

فهیمه منافی امیدوار است که تیمش در نیم‌فصل دوم بتواند به کمک هواداران پرشوری که دارد از بحران خارج شوند.هواداران تیم والیبال بانوان شهرداری تبریز که در دیدارهای خانگی این تیم همیشه سالن را پر می‌کنند، بانوان تبریزی تشکیل می‌دهند که تا پایان مسابقه ایستاده تیم خود را تشویق می‌کنند.

برچسب ها: والیبال ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: