پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
باشگاه تراکتورسازی در حمایت از اخباری بیانیه‌ای صادر کرد
عجب شیر ما - تیم تراکتورسازی تبریز با صدور بیانیه‌ای از دروازه‌بان خود حمایت کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، تیم ملی امید ایران در مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با سه گل مغلوب تیم ملی ژاپن شده و از ادامه این رقابت‌ها بازماند.

در این بازی اخباری دروازه‌بان تیم ملی امید تنها در جاگیری خود در گل دوم تا حدودی مقصر بوده و گل اول از اشتباه مدافعان تیم ملی ایران حاصل شد که اجازه سرزنی به بازیکن ژاپنی را دادند و گل سوم نیز که یک شوت راه دور استثنایی بود، مهارش تقریبا برای هر دروازه‌بانی غیر ممکن بود.

بعد از این بازی انتقادهایی از عملکرد محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتورسازی تبریز صورت گرفت و درخشش وی در بازی‌های قبلی نادیده انگاشته شد.

باشگاه تراکتورسازی نسبت به انتقادهای صورت گرفته واکنش نشان داده و با صدور بیانیه‌ای از دروازه‌بان خود حمایت کرد. در بخشی از این پیام آمده است:

مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم تراکتورسازی ضمن حمایت از دروازه‌بان ملی‌پوش تیم خود اعلام می‌دارد که محمدرضا اخباری بازیکن جوان تیم ملی ازجمله بازیکنانی بود که تا این مرحله از مسابقات عملکرد عالی داشته و یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم ملی برای رسیدن به این مرحله از مسابقات بوده است.

لذا باید از سرمایه‌های ورزش خود بیش‌ازپیش حمایت کنیم و اجازه ندهیم که این بازیکنان آینده‌دار از لحاظ روحی ـ روانی دچار مشکل شوند، چرا که آینده فوتبال ما را همین استعدادها رقم خواهند زد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: