پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:
عجب شیر ما - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کاهش وابستگی به شهریه مهم‌ترین هدف دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حمید میرزاده در ابتدای هشتمین جلسه هیئت امنای استان آذربایجان‌شرقی، مهم‌ترین هدف این دانشگاه را کاهش وابستگی به شهریه و افزایش اثربخشی دانشگاه آزاد اسلامی در حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور اعلام کرد.

وی افزود: روح و هدف اصلی برگزاری جلسات هیئت امنای استانی، تمرکززدایی و تفویض اختیار به استان‌هاست که خوشبختانه این هدف محقق شده است.

میرزاده یادآوری کرد، امسال برنامه پنجم توسعه دانشگاه متبوعش به پایان می‌رسد و افزود: در پایان برنامه پنجم، به اکثر اهداف خود دست یافته‌ایم و برای برنامه ششم در نظر داریم تمرکز را بر توسعه تحصیلات تکمیلی همراه با توسعه کیفی خروجی‌های دانشگاه قرار دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در برنامه پنجم اقدامات زیادی درباره شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت‌های اقتصادی صورت نگرفته بود. همه برنامه‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی به جای خود با اهمیت هستند، اما یکی از اولویت‌های اصلی ما در برنامه ششم، کاهش وابستگی به شهریه از طریق انجام امور اقتصادی و دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف ما، کاهش وابستگی به شهریه و افزایش اثربخشی دانشگاه است.

میرزاده گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با استادان برجسته و فضاهای آموزشی و تجهیزات فراوان یکی از استان‌های شاخص است که در سال آتی نزدیک 500 میلیارد تومان در آموزش عالی هزینه خواهد کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: