جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶
نیم فصل دوم فرصت اشتباه نداریم
بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: از الان نمی‌توانم بگویم که تیم گسترش فولاد به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند یا نه اما تیم ما ظرفیت قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول رده‌بندی و صعود به آسیا را دارد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، مصطفی اکرامی درباره اردوی تیم گسترش فولاد در ترکیه، اظهار داَشت:ما اردویی 12 روزه را در شهر آنتالیا برگزار کردیم که به‌جرئت می‌توانم از آن به‌عنوان یکی از بهترین اردوهای دوران بازی خود یاد کنم.

وی افزود:اصلی‌ترین مزیت این اردو بازی‌های دوستانه‌ای بود که با تیم‌های اروپایی انجام دادیم و به عقیده من این اردو می‌تواند کمک زیادی برای هماهنگی بیشتر بازیکنان جدید با سایر بازیکنان کرده و ما را آماده شروعی قدرتمند در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بکند.

بازیکن تیم گسترش فولاد با اشاره به دیدار دوستانه ‌این تیم مقابل تیم‌هانوفر آلمان که در اردوی ترکیه انجام شد، خاطرنشان کرد: این دیدار دوستانه دستاورد بزرگی برای تیم گسترش فولاد و فوتبال ایران محسوب می‌شد که خدا را شکر توانستیم خود را مقابل یک تیم بزرگ اروپایی محک بزنیم.

وی تصریح کرد:هانوفر یکی بهترین تیم‌های کشور آلمان است که بازی با آن توانست کمک زیادی را برای بهبود شرایط تیم گسترش فولاد انجام دهد.

اکرامی در مورد دیدارهای تیم گسترش فولاد در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، گفت:نیم‌فصل دوم همه بازی‌ها سخت‌تر از نیم‌فصل اول خواهند بود و حتی کوچک‌ترین اشتباه نیز برای همه تیم‌ها فرصت جبرانی را باقی نمی‌گذارد.

وی تصریح کرد:من به  آینده تیم گسترش فولاد در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بسیار خوش‌بین هستم و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بتواند نتایجی در خور نام مردم آذربایجان کسب کند.

اکرامی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌شود امسال گسترش فولاد را مدعی صعود به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دانست، گفت:ازلحاظ نوع بازی که تیم ما در زمین مسابقه ارائه می‌دهد، ما در حال حاضر جزو 4 تیم برتر ایران هستیم اما برخلاف این بازی‌های خوب، ما در بحث کسب نتیجه کمی ضعیف عمل کرده‌ایم.

وی تأکید کرد:ما اگر بتوانیم نقاط ضعفمان در نیم‌فصل اول را رفع کنیم قطعاً می‌توانیم جزو مدعیان صعود به آسیا نیز باشیم اما باید این نکته را نیز در نظر بگیریم که برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا کار ما بسیار سخت است و تیم‌های بزرگی را باید از پیش رو برداریم.

بازیکن تیم گسترش فولاد گفت:شرایط لیگ امسال شرایط بسیار سختی است و من از الان نمی‌توانم بگویم که تیم گسترش فولاد به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند یا نه اما تیم ما پتانسیل قرار گرفتن در رده‌های بالای جدول رده‌بندی و صعود به آسیا را دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: