جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷
فرماندار چرداول
عجب شیر ما - فرماندار چرداول گفت: تثبیت ایران هسته ای و لغو تحریم ها دو دستاورد بزرگ برجام به عنوان تجلی غرور آفرین یک ملت مقاوم است که در دولت تدبیر و امید محقق شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، پرویز کولانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا پیروزی بزرگ هسته ای را فرجام غرور آفرین و تحسین برانگیز ملت بزرگ ایران دانست و اظهار کرد: مردم ایران اسلامی مزد مقاومت و ایستادگی خود را با درایت و تدبیر دولت و تیم دیپلماسی گرفتند.
وی پیروزی غرور انگیز ایران در مذاکرات هسته ای را به رهبر معظم انقلاب، دولتمردان و مردم تبریک گفت و افزود: این پیروزی مدیون خون شهیدان هسته ای و حاصل صبوری و استقامت ملت بزرگ ایران است که با راهنمایی های مقام معظم رهبری، تدبیرهای رئیس جمهوری و شجاعت سربازان خط مقدم دیپلماسی به ثمر نشست.
کولانی فضای پیش روی ایران قبل از برجام و پسا برجام را متفاوت دانست و تاکید کرد: اگر تا قبل از شکل گیری دولت تدبیر و امید کسی از رفع تحریم ها و اذعان غربی ها بر حق استفاده از فنآوری صلح آمیز هسته ای حرفی به میان می آورد باور کردن آن سخت به نظر می رسید اما امروز می بینیم تحریم های ناجوانمردانه برداشته شده و حق مسلم ایران از سوی دنیا به رسمیت شناخته شده است.
فرماندار چرداول فضای پسابرجام را روشن و امیدوار کننده دانست و گفت: با هدایت های دلسوزانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت یازدهم به خوبی از فرصت پیش آمده برای شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات مردم استفاده خواهیم کرد.
وی یادآور شد: همه باید تلاش کنند مشکلات پیش روی حوزه اقتصادی کشور حل و فصل شود و به نوعی این وعده دکتر روحانی مبنی بر اینکه هم چرخ هسته ای و هم چرخ اقتصاد کشور توامان با هم بچرخد، محقق شود.
برچسب ها: برجام ، فرماندار ، چرداول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: