جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
معاون استاندار بوشهر
عجب شیر ما - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: مدیران دستگاه اجرایی با اتخاذ تدابیرلازم زمینه برگزاری هرچه باشکوهتر آیین های مرتبط با دهه مبارک فجر را فراهم کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی روز یکشنبه درنشست هماهنگی و برنامه ریزی برای برنامه های دهه فجر افزود: کمیته های مشخص شده برای برگزاری آئین های دهه فجر باید در اسرع وقت برنامه های شاخص خود را اطلاع رسانی کنند.
وی بیان کرد: فرمانداران نیز باید تدابیر لازم را لحاظ کنند و نسبت به تامین امنیت برنامه های این دهه بویژه راهپیمایی 22 بهمن اهتمام لازم را داشته باشند.
حقیقی یادآور شد: برنامه مناسبت های ملی همانند دهه فجر و هفته دفاع مقدس از جمله برنامه ای است که همگان باید برای گرامیداشت آن تلاش و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم ارائه کنند.
وی ادامه داد: هم اینک در آستانه لغو تحریم های ظالمانه قرار داریم و با برداشتن این تحریم ها شاهد اقدامات خوبی در کشور خواهیم بود.
حقیقی در ارتباط با بازداشت 10 تفنگدار آمریکایی در آبهای خلیج فارس نیز بیان کرد: این اقدام سرافرزانه نشان از اقتدار و هوشیاری نیروهای جان برکف نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، آنان در قالب این کار علاوه بر اقتدار برخورد اسلامی خود را نیز به نمایش گذاشتند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر نیز گفت: در بهمن ماه مسابقه های فجر امید در سراسر استان برگزار می شود.
فاطمه دهقانی بیان کرد: مسابقه های نهایی تیم های منتخب والیبال بانوان نیز در دهه فجردر مناطق مختلف استان اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: مسابقه های ورزشی همگانی امید ویژه خانواده ها نیز در شش رشته ورزشی برگزار می شود.
دهقانی ادامه داد: در 44 نقطه روستایی و 37 نقطه شهری استان بوشهر نیز کارگاههای آموزشی در زمینه های مشارکت، شادکامی و سلامت اجتماعی و شهروند سبز در حال برگزاری است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: