جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
استاندارچهارمحال وبختیاری:
عجب شیر ما - استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رای مردم ملاک انتخابات است، گفت: نگاه تزیینی و تجملی به رای مردم جایگاهی در نظام جمهوری اسلامی ندارد و کسانی که چنین نگاهی دارند، تفسیر درستی از قانون ندارند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست شورای اداری استان با اشاره به فضای انتخاباتی کشور، افزود: بی شک قانون ملاک و معیار مجریان در برگزاری انتخابات است و تشخیص داوطلب اصلح برعهده مردم است.
وی با اشاره به بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات در هیات های نظارت، گفت: کسانی که تایید صلاحیت نمی شوند باید به قانون تمکین کنند و برای احقاق حق، از مجاری قانونی اقدام و در نهایت به نتیجه اعتراض احترام بگذارند.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تندروی در همه امور ناپسند و نادرست است و نباید با جنگ نرم به مقابله با آرای مردم پرداخت.
استاندار چهارمحال و بختیاری رعایت بی طرفی عوامل برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه عوامل برگزاری انتخابات باید اصل بی طرفی را در انتخابات رعایت کنند و از امکانات دولتی و ساعات اداری برای تبلیغات له یا علیه داوطلبی استفاده نکنند.
سلیمانی دشتکی با تبریک به نتیجه رسیدن تلاش های تیم دیپلماسی کشور، گفت: اجرای برجام فرصت های اقتصادی خوبی را در اختیار کشور قرار می دهد.
وی خاطرنشان کرد: برجام سبب افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای جهان و حذف واسطه ها و دلال ها می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید بر پایه تولیدات علم محور حرکت کنیم تا نتایج خوب برجام نصیب کشور شود و پس از سال ها سختی و تنگنا مشکلات داخلی و خارجی کشور برطرف شود.
سلیمانی دشتکی همچنین با تشریح اقتدار نظام در دستگیری ملوانان آمریکایی، آن را حرکتی غرورآفرین و قدرت نمایی در برابر استکبار جهانی دانست.
سلیمانی دشتکی با تاکید بر تشریح خدمات نظام در دهه فجر، تصریح کرد: همه مدیران و مسوولان باید خدمات نظام را برای مردم شرح دهند.
وی از رشد 50 درصدی بودجه عمرانی کشور در سال 95 خبرداد و افزود: امید است با جذب این اعتبارات تحولات خوبی در حوزه های مختلف به ویژه پروژه های راه و انتقال آب بن - بروجن داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، در نشست شورای اداری چهارمحال وبختیاری، اقدامات ستاد انتخابات استان تشریح شد.
برچسب ها: انتخابات ، رای مردم
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: