پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
رییس هیات نظارت استان اردبیل :
عجب شیر ما - رییس هیات نظارت انتخابات استان اردبیل گفت: مطالب مطرح در جامعه در باره رد صلاحیت برخی نامزدهای انتخابات شایعه و گمانه زنی است و پیش از اعلام رسمی مراجع قانونی اعتباری ندارند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، داورنظرعلیان روز شنبه با اعلام این خبر افزود: هنوز شورای مرکزی نظارت بر انتخابات کشور نظر نهایی خود را در مورد تایید یا رد صلاحیت نامزدهای مجلس شورای اسلامی اعلام نکرده و شایعه های مطرح درباره رد صلاحیت افراد و نامزدها صحت ندارد.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود تا آخر وقت امروز ، شورای مرکزی نظارت بر انتخابات کشور نظر نهایی را اعلام و ما نتیجه را به فرمانداری ها اعلام و نامزدهای مجلس از طریق انها در جریان امور قرار گیرند.
نظرعلیان بیان کرد: کاندیداها 24 ساعت پس از دریافت نظر هیات نظارت مرکزی از فرمانداری ها وقت دارند تا نسبت به نحوه رسیدگی به صلاحیت خود با مراجعه به آدرس هایی که متعاقبا از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد اعتراض کنند.
رییس هیات نظارت انتخابات استان اردبیل گفت: شورای محترم نگهبان پس از بررسی اعتراض ها پس از 20 روز نظر نهایی را اعلام خواهد کرد.
وی با دعوت مردم به شرکت گسترده در انتخابات، از آمادگی عوامل هیات نظارت استان برای برگزاری انتخابات حماسی و سالم خبر داد و افزود: تایید یا رد صلاحیت افراد ثبت نام کننده برای مجلس خبرگان رهبری پنجم بهمن ماه از طریق شورای محترم نگهبان اعلام خواهد شد.
هیات های اجرایی انتخابات در پنج حوزه انتخاباتی استان اردبیل صلاحیت 189 داوطلب انتخابات مجلس شوراس اسلامی را تایید کرده بودند .
در جریان ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی 203 نفر در استان اردبیل داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شده بودند که از این تعداد پنج نفر انصراف داده و صلاحیت 9 نفر نیز احراز نشده بود.
برچسب ها: رد صلاحیت ، اردبیل
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: