جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
عجب شیر ما - فرماندار خوی گفت: 40 طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی همزمان با دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره برداری می رسند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حسین سیوانی روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان خوی افزود: برای اجرای این طرح ها در مجموع بیش از 110 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اضافه کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم کشورمان است که اجرای طرح های عمرانی و افتتاح آنها در راستای ایجاد رفاه بیشتر برای مردم می تواند گامی مهم در این راستا باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف تاریخی کشور ایران است.
فرماندار خوی به اهمیت برگزاری شکوهمند و در خور شأن جشن های انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: جشن های انقلاب اسلامی باید با استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان، مردمی و باشکوه برگزار شود.
سیوانی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم کشور است و در برگزاری این جشن ها باید با پرهیز از نگرش سلیقه ای و جناحی بستر را برای حضور اقشار مختلف مردم فراهم کنیم.
شهرستان خوی در 134 کیلومتری مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.
آیین های گرامیداشت دهه فجر همه ساله از 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور آغاز می شود و تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ادامه می یابد.
برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: