چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
جبارزاده در گفت‌وگو با فارس:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: آمادگی میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی را داریم و وزارت کشور هر رشته‌ای را که صلاح بداند، می‌توانیم در تبریز برگزار کنیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل ازفارس، اسماعیل جبارزاده در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در سال‌های اخیر تبریز در بخش میزبانی مسابقات بین‌المللی و کشوری سربلند بوده و مسابقات خوبی در این شهر برگزار شد.

وی گفت: برگزاری جام ملت‌های شطرنج آسیا، مسابقات هندبال آسیا و مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا بخشی از میزبانی‌های بین‌المللی تبریز بوده و آخرین مسابقه‌ای که در تبریز برگزار شده مسابقات قهرمانی کشتی پهلوانی در سطح کشور بود که به تازگی برگزار شده است.

وی گفت: وزارت ورزش هر رشته‌ای را که بخواهد خارج از تهران برگزار کند، تبریز آماده پذیرش میزبانی این مسابقات است تا برگ زرین دیگری در میزبانی ورزش استان آذربایجان‌شرقی ثبت شود.

جبارزاده خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات مستلزم هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف استان بوده و در آذربایجان‌شرقی تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد و امیدواریم در آینده شاهد تداوم میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی باشیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: