پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
نماینده مردم تبریز در مجلس خبر داد
عجب شیر ما - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس از حل مشکل بیمه تاکسیرانان و برقراری مجدد آن از امروز خبر داد و افزود: طی 10 روز آینده مشکل بیمه قالیبافان را نیز رفع می کنیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمداسماعیل سعیدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: دیروز در جلسه مشترکی با حضور وزیر، معاونان و روسای سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت کردیم که مشکلات متعددی از جمله بیمه کارگران قالیباف، تاکسیرانان و بیمه‌های مربوط به تابلوفرش و کارگران ساختمانی طرح شد.

وی با اشاره به وضعیت و نارضایتی‌های بوجود آمده به دلیل قطعی بیمه اقشار مذکور افزود: مسائل همه این اقشار را هم به شکل مکتوب و هم به طور شفاهی تذکر داده و مجدانه پیگیر امور هستیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: در ارتباط با بیمه تاکسی رانان مقرر شد قطعی بیمه فورا برطرف و از امروز مجددا برقرار شود.

سعیدی ادامه داد: در ارتباط با بیمه قالیبافان هم وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مکتوب به رئیس سازمان تامین اجتماعی دستور دادند تا در اسرع وقت جلسه ای با حضور خود وزیر، رئیس سازمان تامین اجتماعی و بنده تشکیل شود تا با بررسی حضوری این مشکل تصمیمات لازم اتخاذ شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: بنده پیگیر تشکیل هر چه سریع‌تر این جلسه ظرف حداکثر یک هفته تا 10 روز آینده هستم تا این مسئله مهم به زودی مرتفع شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: