پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
عجب شیر ما - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: محصولات و تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید در سبد فرهنگی خانواده ها قرار بگیرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، شفیع شفیعی روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر لزوم توجه بیشتر مسوولان و دستگاه های اجرایی استان به ترویج فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان تاکید کرد و افزود: دستگاه های اجرایی ، کانون پرورش فکری را نمی شناسند و این عدم شناخت باعث کم توجهی به کانون شده است.
وی خواستار معرفی بیش از پیش و اطلاع رسانی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خانواده ها و دستگاه های اجرایی استان شد.
او اظهار کرد: ظرفیت های فراوانی برای همکاری با کانون وجود دارد و ما آماده همکاری همه جانبه با ارائه طرح های پیشنهادی از طریق سازمان های مردم نهاد هستیم.
وی همچنین خواستار بررسی ساماندهی کتابخانه های سیار روستایی ، مکان یابی مرکز فراگیر کانون استان اردبیل ، برگزاری کارگروه کودک و نوجوان ، جذب اعتبارات حوزه ریاست جمهوری در زمینه فعالیت های خانواده و کودک و جذب اعتبارات استانی با موضوعات آموزش مهارت های زندگی شد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی کانون، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: خانواده ها با صرف کمترین هزینه می توانند از امکانات و تولیدات فرهنگی ، هنری و ادبی کانون پرورش فکری بهره مند شوند.
هاجر جمادیه افزود: نهادها و دستگاه های اجرایی استان به ویژه اداره امور اجتماعی و فرهنگی استانداری باید برای شناساندن فعالیت های کانون پرورش فکری و استفاده از ظرفیت های آن تلاش کنند.
او با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به فعالیت های کانون اظهار کرد: خانواده ها با برخی برنامه های غیر ضروری محیط زندگی را برای کودکان و نوجوانان کسالت آور کرده اند و فعالیت های فرهنگی از طرف خانواده ها مورد بی مهری قرار گرفته در حالی که زیربنای تربیتی کودکان و نوجوانان انجام کار فرهنگی و کتابخوانی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: