جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
اردبیل؛
عحب شیر ما - تندبادی با سرعت 90 کیلومتر در ساعت شهرهای مختلف استان اردبیل را طی 24 گذشته درنوردید و همچنان حکمرانی باد در این استان ادامه دارد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوانان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل، شدت وزش باد در یک هفته گذشته در مشگین‌شهر، اردبیل، گرمی، سرعین، نیر و نمین به حدی بود که بسیاری از هموطنانمان در کارهای روزانه خود با مشکلاتی روبه‌رو شده و اختلال در رفت و آمد آنها به وجود آمد.

تندباد شدید موجب شد تا آموزش و پرورش مجبور باشد مقطع پیش‌دبستانی خود را در نوبت صبح امروز در مشگین‌شهر تعطیل کند و برخی از پروازهای هوایی نیز به استان در طی یک هفته گذشته با تاخیر و کنسلی روبه‌رو شده است.

هر چند دمای هوا در همه شهرهای استان مثبت اعلام شده اما موج خفیف بارشی همچنان مناطق مختلف استان را در برگرفته و در دی ماه بارش باران به ویژه در مناطق کوهستانی و سردسیر تعجب همگان را به همراه داشته است.

بیشترین سرعت وزش باد در طی شبانه‌روز گذشته در اردبیل، سرعین و گرمی با 90 کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده و بارش‌های خفیف در خلخال، سرعین و اردبیل با کمتر از 5 میلی‌متر مقداری از سرعت وزش باد را کاسته است.

اما بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل پدیده غالب جوی این هفته که اواخر هفته شدت بیشتری می‌گیرد وزش باید خواهد بود که مناطق مختلف استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
برچسب ها: هوا ، اردبیل ، تندباد
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: