شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
یک مسئول فرهنگی خراسان شمالی:
عجب شیر ما - مسئول ساماندهی و هماهنگی امور مساجد خراسان شمالی گفت: شیعه انقلابی صبر انقلابی دارد و برای اثبات حقانیت خود نباید بهانه به دست دشمن دهد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد افشین فر روز دوشنبه در آئین بزرگداشت شهادت آیت الله باقر النمر در مسجد امام خمینی اسفراین با تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ اسلام اظهار کرد: ظلمی که در حق این شهید شد فقط مربوط به شهادت رساندن وی نیست بلکه مخدوش کردن شخصیت این شهید والامقام و تروریست خواندن وی از سوی آل سعود ظلمی بالاتر از شهادت وی بود.
وی آیت الله نمر را مصداق دقیق صبر انقلابی ذکر کرد و افزود: از این شهید هیچ گاه حتی یک سلاح هم نیافتند که اگر چنین بود زودتر این شخصیت را به شهادت می رساندند.
افشین فر افزود: جنایات آل سعود در به شهادت رساندن ایشان باعث شکاف در میان خود سعودی ها شده است.
وی آیت الله باقرالنمر را از درس گرفتگان مکتب امام خمینی و یک شعیه واقعی وناب اسلام دانست و تصریح کرد: همان گونه که رهبری گفتند خون مظلوم شهید گریبان سعودی ها به سرعت خواهد گرفت زیرا این سنت الهی است.
افشین فر گفت: ایران اسلامی با رهبری اسلامی اکنون وزنه ای سنگین در دریای جهان است که افتادن این وزنه سنگین در دریا باعث ایجاد موج هایی در جهان و بیداری مردم شده است.
مسئول ساماندهی و هماهنگی امور مساجد خراسان شمالی امام خمینی را یک شیعه انقلابی راستین ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی بدون نام امام در جهان شاخته نمی شود.
وی افزود: ما امروز به شیعه انقلابی که اهل صبر ، بصیرت و علم است، نیاز داریم.
وی با اشاره به جریان اعتراضات و اعلام انزجار مردم نسبت به جنایات آل سعود در باره آیت الله نمر در مقابل سفارت و کنسولگری عربستان در برخی شهرها گفت: اینکه مردم و جوانان در مقابل سفارت آل سعود اعلام اعتراض کنند یا حتی تحصن کنند کار درستی و لازمی است اما اینکه حرکتی انجام دهند که بهانه به دست دشمن دهد تا اصل قضیه فراموش شود کار درستی نیست.
وی با بیان اینکه 205 سال مبارزه اهل بیت(ع) همه اش براساس صبر انقلابی بود افزود: ما باید برای درک صبر انقلابی به مکتب اهل بیت اقتدا کنیم.
آیین بزرگداشت شهادت آیت الله باقرالنمر با حضور فرماندار، مسئولان شهرستان و جمعی از مردم در مسجد امام خمینی اسفراین برگزار شد و مردم با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود انزجار خود از جانایات آل سعود و حامیانش ابراز کردند.
برچسب ها: شیعه ، انقلاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: