جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
عجب شیر ما - مدیر فرودگاه بین المللی آیت ا... جمی آبادان از آغاز مرحله سوم بهسازی و مرمت فضای داخلی این فرودگاه خبر داد و گفت:به منظور فراهم کردن محیطی مناسب برای مسافران، بهسازی سالن ترمینال در سه مرحله برنامه ریزی در حال اجرا است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، غلامرضا دهقانی زاده روز سه شنبه افزود:نخستین مرحله از این طرح شامل بهسازی و نوسازی اساسی سرویس های بهداشتی است و درمراحل دوم و سوم نیز افزایش فضای در دسترس، رنگ آمیزی، ترمیم سقف و تغییر مبلمان و تجهیز سالن ترمینال را در بر می گیرد.
وی اظهارکرد:بهسازی و تغییر شرایط از ابتدای امسال در دو گام سالن ترمینال خارجی و ترانزیت داخلی آغاز شده بود.
دهقانی زاده افزود: این عملیات با تغییر دیواره های سالن و تغییر نمای ظاهری، بهسازی، جانمایی نمازخانه ها و غیره آغاز شد، که این پروژه در سه مرحله شرایط ترمینال را به وضعیت مطلوب تر می رساند.
وی گفت: در ادامه طرح بهسازی ترمینال فعلی، احداث 10 چشمه سرویس بهداشتی در سالن ورودی مسافری، و توسعه و بهسازی 20 چشمه در سالن انتظار آغاز شد.
مدیر فرودگاه آبادان اظهارکرد:با توجه به شرایط و کمبود فضای در دسترس تا پایان احداث ترمینال جدید، برای مساحت هفت هزار مترمربعی فاز فعال ترمینال فعلی فرودگاه برنامه ریزی انجام شده است.
دهقانی زاده گفت:تامین فضای جدید شرط لازم برای افزایش پروازهای برنامه ای خارجی و داخلی است.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 100پرواز هفتگی در مسیر آبادان با همکاری شرکت های هواپیمایی آسمان، قشم ایر، ایران ایر تور، ایران ایر، کیش ایر، زاگرس، ایرعربیا و نفت انجام می شود و در مهر امسال شمار پروازهای هفتگی فرودگاه آبادان به بیش از 140 پرواز رسید.
برچسب ها: فرودگاه ، آبادان
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: