جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات سمنان:
عجب شیر ما - رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان سمنان گفت : عمل به قانون و پیروی از خط قانون ، برگزاری انتخابات باشکوه ، سالم و رقابتی را بوجود می آورد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محمد همتیان روز سه شنبه در سومین جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان ، آموزش عوامل بازرسی از جمله هیأتهای بازرسی ، بازرسان و سربازرسان انتخابات را مهم دانست و افزود : در این راستا اقدامات لازم صورت پذیرفته است.
وی پیشگیری از وقوع احتمالی تخلفات را امری مهم برشمرد و اظهار داشت : با استفاده از ظرفیت های موجود امید این که بتوانیم این امانتی را که به دست ما سپرده اند را به صورت سالم و به دور از هرگونه حاشیه و خطا و اشتباهی به سرمقصد نهایی برسیم.
وی همچنین در پنجمین جلسه این هیات یادآور شد : به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و به دور حاشیه باید اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عربی رئیس هیأت نظارت استان سمنان نیز گفت : خواسته هایی که همه مسئولان نظام به دنبال آن می باشند این است که انتخابات طبق قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.
وی تاکید کرد : در این راستا باید تعامل دستگاه های متولی امر انتخابات بر طبق قوانین و مقررات باشد.
وی در خصوص نمایندگان فرماندار در صندوق های اخذ رای، اظهار داشت : لازم است نمایندگان فرماندار از افراد با تجربه و مسلط به قوانین انتخاب شوند.
وی بر رعایت اصول شرع ، قانون و اخلاق در اجرای فرآیند انتخابات تاکید کرد.
وی جلوگیری و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی انتخابات را از وظایف اصلی عوامل انتخابات برشمرد و خاطرنشان کرد : در صورتی که در این امر کوتاهی به عمل آید جبران این تخلفات بسیار مشکل و یا امکان ندارد.
رئیس هیات نظارت استان بررسی و پیگیری مسائل در فضای مجازی را بسیار مهم دانست و افزود : به دلیل پیشرفت فناوری، رویکرد تبلیغات بیشتر در فضای مجازی نمود پیدا خواهد کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: