جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
معاون سیاسی استاندار
عجب شیر ما - معاون سیاسی امنیتی استانداری، از رسانه ها خواست تا انعکاس اخبار اجلاس سراسری نماز را در اولویت خبری خود قرار دهند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ایوب رحیمی در نشست مشترک ستاد برگزاری و اجرایی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز ضمن تشکر از فعالیت های کمیته های شش گانه اجلاس افزود: باید از فعالیت کمیته ها گزارش تصویری و نوشتاری تهیه گردد تا مردم در جریان کار قرار گیرند.
وی به ضعف تبلیغات و اطلاع رسانی از بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز اشاره و اظهارکرد: در اسرع وقت رسانه های مجازی، نوشتاری و صدا و سیما پرداختن به این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و همه رسانه ها با پرداختن به موضوع اجلاس نماز از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند.
رییس شورای تامین استان به ظرفیت های ناشناخته در میان مردم اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی به مردم و در جریان قرار دادن آنها می توانیم از ظرفیت های ناشناخته و پیشنهادات مردم نیز در حوزه نماز بهره مند شویم.
رحیمی به وظایف دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی وظیفه دارند ظرفیت های خود را برای برگزاری این اجلاس به کار بگیرند تا این رویداد فرهنگی با محتوای علمی و موثق و با شکوه برگزار گردد.
وی به فضای تبلیغاتی اجلاس نیز اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه ها از امکانات خود برای تبلیغات اجلاس نماز بهره گیرند و شهرداری ها نیز با نصب بنر در ورودی های شهر و فرمانداران، بخشداران و دهیاران نیز امکانات تبلیغی خود را در این خصوص بکار گیرند.
برچسب ها: اجلاس نماز ، رسانه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: