پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
عجب شیر ما - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از باز شدن راه ارتباطی بیش از300 روستای استان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، توحید اخلاقی افزود: برف و کولاک راه ارتباطی بیش از 900 روستا در استان را مسدود کرده بود که باتلاش همکاران راهداری راه ارتباطی بیش از 300 روستا بازگشائی شد.
وی ادامه داد: راه ارتباطی 120 روستا در مراغه، 35 روستا در میانه ، 60 روستا در کلیبر،100 روستا در هشترود، 60 روستا در ورزقان ، 170 روستا در چاراویماق و 70 روستا در بستان آباد و تعدادی نیز درشهرستانهای تبریز، خداآفرین، اسکو، مرند، جلفا و سراب مسدود شده است.
اخلاقی اضافه کرد: با تلاش همکاران راهداری، عملیات بازگشایی راه های روستایی مسدود شده که حدود 640 مسیر روستائی است از اول وقت امروز در این مناطق آغاز شده است.
وی افزود: در حال حاضر علاوه بر 812 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، 265 دستگاه ماشین آلات متعلق به بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه آزادراه پیامبراعظم (ص) مستقر شده اند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهدارخانه های این اداره کل برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان تجهیز شده است، اضافه کرد: 80 دستگاه انواع ماشین آلات پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل نیز برای راهداری زمستانی در آزاد راه تبریز- زنجان مستقر شده است.
برچسب ها: برف ، آذربایجان شرقی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: