سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 23 2024
کد خبر: ۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
عجب شیر ما - فرمانده حوزه مقاومت بسیج بیجار با اشاره به اینکه 9 دی امتحان بزرگی بود که ملت ایران از آن سربلند بیرون آمد، گفت: انتخابات اسفند امسال، یک امتحان دیگر برای ملت است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین محمودی روز پنجشنبه در همایش اعضای هیات های نظارت بر انتخابات شهرستان بیجار افزود: پاسداری و حفاظت از راه شهدا و دفاع از کیان اسلامی در وضعیت کنونی جهان اسلام، به حضور گسترده و گرم مردم در صحنه انتخابات بستگی کامل دارد و این ضمن داشتن وجه وظیفه ملی و سیاسی، دارای وجه شرعی و عقیدتی است.
وی خطاب به اعضای هیات های نظارت توصیه کرد: در همه احوال، خدا محور، در چارچوب قانون و به عنوان امانتدار مردم اقدام کنید و سلامت و صیانت از صندوق های رای مردم و جذب حداکثری را یک وظیفه مهم بدانید.
وی با تشریح وضعیت کنونی جبهه مقاومت و پیروزی های چشمگیر در سوریه و عراق اظهار کرد: به فضل الهی دشمن در موقعیت ضعیفی قرار دارد و افق روشنی پیش روی جهان اسلام است.
محمودی به تاثیر حضور معنوی شهدا، پیروی از فرامین قرآن کریم و اطاعت از دستورات و فرمایشات ائمه (ع) در طول مبارزه و دفاع ملت ایران در حفاظت از انقلاب پرداخت و گفت: به طور قطع بدانید، اگر توجه به خدا و دین محوری در راه و رسم، مدیریت، برنامه ریزی و عملکرد نبود، با این همه دشمنی، پیروزی های حاصله ممکن نمی شد.
در ادامه این همایش، مسئول دفتر هیات نظارت بر انتخابات شهرستان بیجار به برگزاری 33 انتخابات در مدت 36 سال عمر گرانقدر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تاکنون در هیچ صندوق اخذ رای مردم این شهرستان، یک مورد تخلف مشاهده نشده است.
حمید منصوری به تشریح وظایف اعضای هیات های نظارت و ناظران صندوق ها پرداخت و افزود: دشمن می خواهد با طرح شایعه و مسموم نمودن فضای جامعه، سلامت انتخابات را مخدوش کند.
او از برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، تهاجم به مقدسات و ایجاد شبهات دینی توسط دشمنان برای مقابله و سپس تضعیف و شکست انقلاب اسلامی سخن گفت و اظهار امیدواری کرد: با هوشیاری، بصیرت دینی و سیاسی، بیداری کامل نسبت به جبهه دشمن، تلاش مناسب و آگاهی بخشی، شاهد موفقیت های بیشتر برای نظام باشیم.
منصوری تاکید کرد: ممکن است یک موضوع که از نظر ما بسیار ساده باشد، ولی برای دشمن یک فرصت ایجاد کند و با سو استفاده از آن، موجودیت نظام را هدف قرار دهد که همه اعضای هیات نظارت موظف به تلاش و دقت فراوان در بخش های مختلف اخذ آرا هستند.
برچسب ها: انتخابات ، مجلس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: