جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
عجب شیر ما - فرماندار هشترود گفت: در پایان مهلت یک هفته ای ثبت نام از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 19 نفر در حوزه انتخابیه هشترود و چاراویماق نام نویسی کردند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حسن مستفید، افزود: همه ثبت نام کنندگان مرد بوده و دو نفر از این داوطلبان روحانی هستند.
وی اظهار کرد: هیات های اجرایی از امروز تا 14 دی کار بررسی صلاحیت های داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی را انجام می دهند و پس از آن، افراد ردصلاحیت شده فرصت دارند از 16 تا 19 دی اعتراض خود را ارایه تا هیات های نظارت بر انتخابات، آن ها را بررسی و نتیجه را تا 26 دی به شورای نگهبان اعلام کنند.
فرماندار هشترود یادآور شد: شورای نگهبان نظر نهایی خود را نسبت به اعتراض های داوطلبان نامزدی تا 16 بهمن اعلام می کند.
مستفید، ادامه داد: اسامی نهایی نامزدهای دهمین دوره مجلس در 20 بهمن از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می شود و این وزارتخانه اسامی نامزدهای دارای صلاحیت را در 27 بهمن به حوزه های انتخابیه می دهد تا فردای این روز، فرمانداران اسامی را منتشر کنند.
وی گفت: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات از 29 بهمن تا پنجم اسفند به مدت یک هفته بوده و زمان رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز هفتم اسفند همزمان با انتخابات پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است.
شهرستان های هشترود و چاراویماق با حدود 110 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع شده و به عنوان یک حوزه انتخابیه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: